TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Lies
|
12-5-2014 7:54:41
Vreselijk dat sommige mensen toch zo egoïstisch kunnen zijn en enkel aan zichzelf kunnen denken. Uiteindelijk is het toch niet jou probleem dat er vervoer gezocht moet worden? En als ze om 20u vertrekken, gaan ze dan wel zelf rijden? Dan moet er toch ook iemand "bob" zijn? Ben zo blij dat mijn ouders zelf al aant rondkijken zijn hoe ze dit kunnen oplossen. In eerste instantie wilden ze een hotel zoeken, maar met 3 grootouders rond de 80j vond mijn stiefpapa het beter om dan maar eens te kijken om een busje te huren. Hij wil die verantwoordelijkheid wel nemen en ze 's nachts allemaal veilig thuisbrengen (ongeveer 100 km verder).
|
|
Annekatrien
14-6-2014
|
12-5-2014 9:49:09
Bij mij ook hoor. Ik heb iets in mijn gedachten en mijn ouders zeggen de hele tijd "dat ga je toch niet doen zeker of da zou ik zo doen..." Ik word er helemaal zot van. Zij willen alles plannen zonder mij erin te betrekken, maar dat zal geen waar zijn!
|
|
Elke
7-6-2014
|
12-5-2014 11:08:19
Bij ons dringt niemand mening op maar wij hebben de indruk dat op een paar "gelukkigen " na wij de enigste zijn die enthousiast zijn met onze trouw. En het alom gekende "dat het maar rap voorbij is" dat kan ik ook niet meer horen. Heb de indruk dat de mensen op 1 of andere manier het niet afkunnen dat wij gaan trouwen....En op die manier krijgt het een nare bijsmaak.....En zoals ik hier dit weekend gelezen heb; huur je auto's (eender welke) dan is het om te stoefen, huur je geen auto's dan kan het er niet van af:-)ik stoor mij ook aan die mentaliteit. Maar het is natuurlijk niet al kommer en kwel maar het zou zo niet mogen zijn hé
|
|
Stephanie
26-9-2014
|
12-5-2014 12:16:39
Ik ken het gevoel, denk dat het alom gekend is. Bij iedere "trouw-conversatie" met mijn moeder komt het ook terug neer op 'dat het maar rap gedaan is'. Ik vind het zelfs grof, je werkt er een jaar naar toe, bent er constant mee bezig, wil dat alles in orde is, en dan wordt er zo gereageerd. Nu bij hen draait hun leven daar natuurlijk niet om, ons enthousiasme komt er gewoon nog eens bovenop. Ik denk dat het vaak ook een uiting is van de emmer die overloopt. Op de dag zelf zijn ze heus wel gelukkig.... Wel jammer inderdaad dat de weg er naar toe niet vlot verloopt...
|
|
sara
14-6-2014
|
12-5-2014 17:27:08
héééééél herkenbaar... gelukkig hebben we ons ventje!!!
|
|
Ragna
21-6-2014
|
12-5-2014 17:35:21
Ik herken je gevoel. Dit zou voor jullie wel de mooiste dag van jullie leven moeten zijn, dus trek het je even allemaal niet aan en geniet van de voorbereidingen. Het ene oor in, het andere uit. Ik las een paar dagen geleden in een trouwboek "als je nu iedereen mee laat beslissen in uw huwelijk, dan ga je voor de rest van uw huwelijk ook iedereen mee laten beslissen". Het is moeilijk dat iedereen zich steeds moeit, maar zie het eerder als meeleven en enthousiasme van hun kant. Neem mee wat je zelf goede raad vindt en vergeet de rest.
|
|
Karina
|
13-5-2014 0:39:08
Beste Bruidjes, Geef de moed niet op! Dit zou een dag moeten zijn waar jullie naar uitkijken. Dit is jullie dag. Wanneer je het moeilijk hebt om beslissingen te nemen roep dan een hulplijn in van een Wedding Planner. Zij hebben de nodige kennis om al deze problemen op te lossen. Wat de prijs hiervoor is, is afhankelijk van waar je nog hulp bij kan gebruiken. Maar dat valt allemaal best mee. Kijk maar eens op www.karinamisplonwedding.be . En vraag gerust wat meer info. Wij zijn er om jullie te laten genieten van jullie mooiste dag, maar zonder stress.
|
|
kelly
2-5-2014
|
14-5-2014 7:47:44
Hey Kelly ,
Ik ken jou verhaal een beetje , ook de reactie van jou hubby to be
Zo reageerden mijn (ondertussen) man ook , dat die dag maar snel voorbij is en dit en dag Dat ik hem ook had gevraagd van sta je er wel achter en wil je dit wel , hij antwoorde er ook op van ja ik wil het zeker , maar ge weet da ik niet graag in de belangstelling sta Dat ik hem ook vertelde akkoord maar die dag is toch iets helemaal anders
En onze dag zelf heeft hij ook enorm genoten , je zag hem stralen ( ondanks alle belangstelling) En hij was zelfs zenuwachtig ( zelfs dat ging hij niet zijn zei hij voordien)
Komt allemaal wel goed
Ik heb mij die dag ook van niets iets aangetrokken als mensen vroeger zijn doorgegaan ( pech voor hun dan missen ze de pret) Of mensen die dan uiteindelijk niet komen opdagen en niets laten weten
|
|
kelly
16-8-2014
|
14-5-2014 12:32:56
hoi Kelly , ben blij dat ik niet de enige ben dan met zo een aanstaande ;) hij is er ook meer mee bezig dan hij wil toegeven hoor, heeft er zelfs over gedroomd zei hij vorige week , dat de hele dag zou mislopen enzo . uiteindelijk zal het die dag wel allemaal loslopen zeker
|
|
kelly
2-5-2014
|
14-5-2014 13:43:28
hier was hij er ook meer mee bezig dan hij toe gaf , ook hij had er dromen van dat hij men kleed niet ging mooi vinden en dat er ook van alles misliep Idd alles loopt wel los , hoewel ik ook stress had heb ik ook alles gewoon op mij laten afgekomen en mij van niets iets aangetrokken die dag die niet gekomen zijn pech , en die vroeg door zijn gegaan ook dikke pech want al zeg ik het zelf het was een fantastisch feest , de dansvloer heeft op geen enkel moment leeg geweest
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|