Nu Online
Momenteel zijn er 716 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Lingerie => check - schoenen => zoektocht gaat verder

12-5-2014 9:41:18
Tot mijn verbazing dit weekend in amper een half uurtje tijd lingerie gekocht voor onder mijn trouwkleed. Daar ik nogal een grote maat heb 75F en dit niet zomaar overal te vinden is in strapless keek ik hier enorm tegen op. Ik had zelfs schrik om niets te vinden op tijd.

De juiste winkel vinden en het is zo gefixt :-)
Dus dames met een grote cupmaat, 1 adres => NARON in Breda, zij hebben ook een webshop! (Heb zelfs cup I zien hangen)
Naar het schijnt begint hun collectie zelfs pas vanaf D, ook echt een stukje van de winkel met bruidslingerie, wat toch ook niet overal het geval is.

Blijkbaar zijn geschikte schoenen voor mij veel moeilijker :-) Had bij Avance geschikte schoenen gevonden. Normaal heb ik een 41 dus was al enorm blij dat deze maat beschikbaar was. Nu doe ik schoenen aan, te groot. Dan maar een 40 gepast, veel te klein . Verkoper nog wat geholpen met een zooltje en zelfs een half zooltje in de 41 maar zonder succes.
Toch maar eens een bezoekje brengen aan Van Loock in Zandhoven en hopen dat hier iets geschikt is dat past. Heb ook al ontdekt dat het moeilijk is schoenen te vinden als je echt moet kijken naar een maximum hakhoogte.

Dorien
23-8-2014
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 1736

Marthe
20-9-2014
 Meld misbruik12-5-2014 11:00:11

Van welk merk is je lingerie? Breda is heel ver voor mij. Heb ook een grote cup en bustier-beha nodig. Bang dat het allemaal gaat hangen.

Dorien
23-8-2014
 Meld misbruik12-5-2014 11:24:17

Van het merk Panache. Zij hebben ook een website: www.naron.nl met een webshop en als ik zo snel even kijk verzenden zij ook gratis naar het buitenland.

Dorien
23-8-2014
 Meld misbruik12-5-2014 11:43:15

Ik heb trouwens ook 'maar' iets van een 50 euro betaald voor de beha, samen met slip kwam dit uiteindelijk wel uit op +/- 75 euro, maar is volgens mij toch nog steeds goedkoper dan op vele andere plaatsen.

cecile
16-8-2014
 Meld misbruik12-5-2014 13:44:52

ik ben blij dit te lezen. ik ben een echte ramp als het op bh's kopen aankomt. ik koop dat altijd in de verkeerde maat. momenteel heb ik een F-cup omdat ik nog bv geef. ik denk dat ik er ook eens ga kijken want ik was toch al van plan om eens naar breda te gaan voor schoenen.

Had jij je kleed mee toen je daar geweest bent of hoe gaat dat juist?

Dorien
23-8-2014
 Meld misbruik12-5-2014 13:57:17

Cecile, Ik had mijn kleed niet bij, zou eind mei binnen komen in de winkel waar ik besteld heb. en moet tegen de volgende pas mijn lingerie reeds bij hebben, zodat het we zeker zijn dat dit onder het kleed past.

Ik heb haar gewoon gezegd dat ik op zoek was naar een strapless beha voor onder mijn trouwjurk, maar ik heb bij mijn jurk de keuze om deze als halter of strapless te dragen. Ze hebben zowel gewone beha's alsook met een lijfje, maar omdat mijn kleed zelf al word dichtgesnoerd langs achter was dit laatste bij mij al overbodig.
In de winkel waar ik mijn kleed gekocht had zeiden ze ook dat ik moest zien dat de beha bovenaan niet te hard drukte en dit heb ik dan ook gemeld aan de dame in de lingeriewinkel.

Ik was al vaak in Breda gaan winkelen maar wist deze winkel totaal niet zijn, is niet in de grote winkelstraat waar Esprit en C&A en dergelijke zitten, maar een zijstraatje. Ben nu wel zeker dat ik hier nog vaak terug zal komen :-)

Anne
24-5-2014
 Meld misbruik13-5-2014 8:15:26

Dorien, ga voor je schoenen echt naar Van Loock in Zandhoven. Ikzelf zit ook tussen schoenmaat 40 en 41 en was ook erg kieskeurig wat hakhoogte betreft (je moet er immers de hele dag makkelijk op kunnen rondlopen).

Bij Van Loock hebben ze vele schoenen met halve maten en is er een schoenmaker aanwezig in de winkel. Zo hebben ze een stuk van de hak eraf gedaan omdat ik hem te hoog vond en dat voor 10 euro extra ofzo. Echt de moeite waard want de schoenen zitten me als gegoten!

Dorien
23-8-2014
 Meld misbruik13-5-2014 8:21:39

Anne,

Leuk om te horen, had het er dit weekend met mijn moeder nog over of het mogelijk zou zijn om een stuk van een hak te doen. Ik had er namelijk nog nooit van gehoord, maar is nu alvast ook een beetje een geruststelling :-)

Delphine
13-9-2013
 Meld misbruik18-5-2014 12:17:13

Dag Dorien,
Wij zijn in september getrouwd en voor mijn schoenen ben ik bij Scott's geweest in Brussel. Heel vriendelijk en toch een ruime keuze qua modellen. Hopelijk ben je hier iets mee.
Succes nog met de zoektocht!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...