TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Tanja
14-8-2014
|
12-5-2014 11:06:42
Ja zo gaat het wel moeilijk worden ja... wij gaan wrs ook liefde is... doen maar dan met de prentjes bij. Snoepjes heb ik hier ook al vaak gelezen. Verschillende kleuren, verschillende foto's van jullie,...
|
|
mona
27-7-2013
|
12-5-2014 11:14:07
Onze uitnodigingen waren oude singletjes van liefdesliedjes, waarvan het etiket op het plaatje overplakt was met onze uitnodiging. Op de tafels stonden LP's van bekende artiesten. Bij binnenkomen kreeg iedereen een envelopje met een naam van een artiest. Na de receptie/aperitief werden de gasten dan afgeroepen: de tafelgasten van meneer Elvis Presley mogen nu aan tafel gaan, de gasten van mevrouw Nana Mouskouri mogen nu aan tafel gaan etc... En dan zochten ze de tafel met de plaat van Elvis etc...
De plaat op onze tafel was die met onze openingsdans. :-)
|
|
Emmy
4-7-2014
|
12-5-2014 11:41:34
Wij gebruiken geen tafelnamen maar we zijn dit weekend naar een trouwfeest geweest met als thema Parijs, elke tafel was een straat in Parijs, was wel leuk.
|
|
Lentl
28-6-2014
|
12-5-2014 13:31:57
Wij nemen straten, waar we gezamelijk gewoond hebben, afzonderlijk, kennismaking, eerste zoen, ...
|
|
Saar
7-9-2013
|
12-5-2014 14:43:06
Ons huwelijksfeest had als thema Londen en onze tafelnamen waren metrostations. Ieder kreeg een travelcard met daarop de naam van hun halte.
|
|
Ann
26-5-2014
|
12-5-2014 15:19:47
Ik overweeg momenteel nog op elke tafel een nummer (getal) te geven dat iets met ons te maken heeft; bvb. "2004" = het jaar dat we elkaar leerden kennen, "2011" = het jaar dat ons zoontje geboren is, ... Ik moet gelukkig maar 6 of 7 tafels verzinnen :-). Op de achterzijde of onder het getal dan telkens kort de betekenis ervan.
|
|
Kim
19-7-2014
|
12-5-2014 15:55:26
Bedankt voor de inspiratie iedereen! Wij hebben ook wel iets met Londen, dus misschien kunnen we daaromtrent ook iets doen :-)
|
|
Jorien
2-8-2014
|
12-5-2014 16:26:46
wij trouwen in een brouwerij dus elke tafel heeft een naam van een bier
|
|
tinne
6-8-2016
|
12-5-2014 18:44:25
wat een leuke ideetjes, ik volg mee :)
|
|
Jolien
15-5-2015
|
12-5-2014 19:16:58
Ik hoop hiermee niet te veel mensen in het vel te snijden maar de meest slechte en melige tafels en thema's die ik al gezien heb zijn die van Liefde is... 'k vind het persoonlijk allemaal nogal goedkoop, gemakkelijk en verre van creatief. Dus als je kan zou ik dat vermijden. Wat ook nog leuk kan zijn is een soort van eilandjes ontwerpen (of de vorm stelen van bestaande eilandjes) en iedere tafel versieren met een andere taal voor Ik hou van jou. Heb ik nog nergens gezien, maar kwam plots in mijn gedachten als ik je berichtje las.
|
|
Jessica
14-6-2014
|
12-5-2014 21:29:41
Hallo,
Wij werken met "inkomtickets" :), ik heb zelf een soort van inkomticket gemaakt met onze foto, een afscheurstrookje met (fictieve) barcode, onze namen, datum, feestzaal, enz... daarop staat dan net als bij een voetbalticket een nummer (= tafelnummer) en dan staat er bij plaats: Vrije keuze (bij ons krijgen ze enkel de tafel toegewezen, ze mogen zelf kiezen naast we ze het liefst zitten :) ) Dit ticket krijgen ze dan wanneer ze toekomen.
Op de tafels staan er dan fotokadertjes op voet (van de Ikea) hier steken we een foto in van ons met het tafelnummer in karton vast, in telkens voor elke tafel een andere positie :) Het inkomticket ontwerpen was het meeste werk :) daarna is het gewoon het juiste aantal afdrukken per tafelnummer :)
Mijn vriend had eerst het idee om namen van het wk-voetbal te nemen, omdat wij midden in het wk trouwen, maar dat zag ik niet zitten. Toen kwam ik op het idee om zo iets met inkomtickets te doen net als bij het voetbal en dat was ook tof en origineel vond hij :)
Groetjes!
|
|
Annelies
24-5-2014
|
12-5-2014 22:28:26
Bij ons zijn het de dansen geworden die we in de dansles hebben geleerd.
We vonden niets echt naar onze zin en tennis en dansen zijn de gezamenlijke hobby's en dan heeft mijn ventje voor de dansen gekozen.
Succes nog met je zoektocht!
|
|
tatijanna
20-9-2014
|
13-5-2014 12:26:24
voor de kindre tafel doen wij de looney tunes en de andere tafelnamen zijn zen, roos, movie, thailand, dragon, movie en onze tafel heet champange dat zijn dingen die we of te wel graag zien, en doen grz
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|