Terug naar overzicht
Bij ons zal iedereen al binnen zijn als ik met mijn papa binnenkom,Vind dat persoonlijk het mooisteNormaal gaat de suite de kerk binnen samen met de man, wij gaan dit ook zo doen
Bij ons zal iedereen al binnen zijn als ik met mijn papa binnenkom,
Vind dat persoonlijk het mooiste
Normaal gaat de suite de kerk binnen samen met de man, wij gaan dit ook zo doen
Bij ons zal iedereen gewoon in de kerk gaan zitten , mijn ventje zal vooraan staan en ik zal binnen komen met mijn oudste zoon zodat hij mij weggeeft aan zijn 'stief'papa. Onze twee kleine kindjes zullen we op de moment bekijken of ze liever bij de papa staan of liever met de mama mee naar voor gaan .
Bij ons gaat iedereen al in de kerk zitten, als ik en mijn papa binnen komt. Zo is het echt jullie moment, als de suite op die moment mee binnen moet, zit iedereen te schuifelen en is de suite bezig met op hun plaats te gaan zitten zodat jullie moment toch verstoord is, vind ik.
Hier gaat de hubby to be en de suite eerst binnen. Ik denk dan binnen te komen met mijn vader,nadat gans de anderen allemaal al een zitplaats gevonden hebben. Dat lijkt mij het beste :-)
Bij ons zit iedereen in de kerk en dan komt de suite de kerk binnen. Dan plannen wij een pauze van een 6-tal minuten voor onze videograaf. Hij gaat micro's ophangen. Als we van onze ceremoniemeester groen licht krijgen gaan mijn papa en ik naar binnen....