TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Katrien
5-4-2007
|
16-1-2007 17:36:13
hallo,
Van de kapper heb ik ook nog geen idee, maar mijn visagiste aan huis vraagt 125€. Dit voor de proef en de dag van het huwelijk zelf. 25€ extra voor elke bijkomende persoon. Groetjes Katrien
|
|
Véronique
16-6-2007
|
16-1-2007 17:40:36
Hi Sofie,
Mijn visagiste vraagt €35 (proefmake-up en make-up dag van het huwelijk). Een kapper die aan huis komt heb ik zelf nog niet gevonden, dus daar kan ik je niet mee helpen. Ik denk dat je een beetje verder op het forum hierover wel wat informatie kan vinden.
Groetjes, Véro 16/6/2007 http:/veroenbilly.trouwen.com
|
|
Kelly
14-7-2007
|
16-1-2007 18:09:13
Hey,
Ik heb ook eens gekeken voor aan huis. Ik heb toch besloten om mijn kapsel bij mijn huidige kapster te laten doen. De visagiste komt wel aan huis en deze is gratis. Het is een visagiste van Mylene. Als je een homeparty geeft, komen zij gratis de make-up doen op je trouwdag.
Groetjes
|
|
Sofie
3-5-2008
|
16-1-2007 18:47:48
waar kan ik over mylene wat meer informatie vinden? en zit je derna niet vast met het geven van die homepartys?
|
|
Kelly
14-7-2007
|
16-1-2007 22:13:57
Hey,
Ik denk niet dat je daar aan vast zit. Ze hebben me gezegd dat er geen addertjes zijn. Als je erna geen zin hebt om homeparty te geven moet je dat niet doen. Ik denk dat je best eens op de site van Mylene kan kijken en dan even bellen.
Groetjes
|
|
sarah
30-6-2007
|
17-1-2007 10:23:39
hoi,
bij mij komt ilviso. met haar heb ik eerst een afspraak om elkaar beter te leren kennen, proef make up + proef kapsel en dan voor de grote dag zelf de make up + kapsel. zij doet die dag dan eveneens mijn mama haar make up en kapsel. ik betaal dan 260 euro (met een kortingsbon die ik van onze fotograaf gekregen heb 50€ eraf) wat wel een voordeel is , is dat zij aan huis komt en ik dus nu smorgens vroeg overal heen moet gaan rijden. ze hebben ook een site. groetjes sarah 30/06/2007
|
|
marleen
22-4-2006
|
31-1-2007 12:07:11
Dag Sofie,
Ik ben demonstratrice van Mylène cosmetica. Indien je graag meer uitleg wenst over de bruidsmake-up, kan je mij mailen op marleen@lokersebc.be
Groetjes,
Marleen
|
|
|
|
Helemaal uzelf !
in |
Je wil je professioneel laten opmaken op je trouwdag of je wil een leuke make-over bij jou thuis
in Sint-Stevens-Woluwe (Zaventem) |
Een prachtig bruidskapsel en bijhorende naturelle Make-Up, wij laten je stralen op jouw speciale dag!
in Deurne |
Iedereen verdient het om er stralend uit te zien op zijn of haar belangrijke dag!
in Borgerhout |
in Turnhout |
Professionele, betaalbare make-up & hairstyling op maat...
in Hemiksem |
Welcome to the world of beauty!
in Leest |
Always look at the bright (bride) side of life !!
in Rillaar |
"wondermooie creaties op locatie, voor u en uw omgeving"
in Bocholt |
Bruidskapsel en make-up aan huis
in Harelbeke |
|