Nu Online
Momenteel zijn er 717 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Zo lang nog...

12-5-2014 22:49:28

Pfff wij trouwen pas in 2016.. nog zo lang wachten..

Omdat dan pas de datum op de juiste dag valt...

aissa
29-4-2016
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 872

Cindy
15-5-2015
 Meld misbruik12-5-2014 22:55:55

Gaat snel hoor Aissa, voordeel is dat je alles rustig kan plannen en regelen!
Ik vorig jaar juni gevraagd en trouwen volgend jaar mei, zit dus ook 2jaar tussen en hop nu donderdag nog net 1jaar!!
Waar trouw je?

Kim
4-10-2014
 Meld misbruik13-5-2014 6:46:31

Verloofd in juni 2012 en trouwen oktober 2014 :-) het eerste jaar is saai... Gewoon ideetjes opdoen dn ogen open houden voor toffe dingen. Het tweedebjaar kan je rustig beginnen plannen. En als het jaar er eenmaal is gaat het echt snel :-) weet je je hebt overal eerste keuze! Zalig is dat! Je wachten zal uiteindelijk beloond worden ;-)

mona
27-7-2013
 Meld misbruik13-5-2014 8:58:52

Als je dat lang vindt, trouw je gewoon toch sneller? Wat is er zo speciaal aan die datum? Je wil misschien trouwen op de datum dat je een koppel bent geworden? En wacht op een jaar waarin die datum op een vrijdag of zaterdag valt? Daar zou ik dan echt niet op wachten, en evt. een datum kiezen die er een of twee dagen voor of na valt. Wij zijn getrouwd twee dagen voor we tien jaar samen waren.

claudia
18-7-2014
 Meld misbruik13-5-2014 9:39:42

Het gaat echt veel sneller als je denkt, wij zijn ook 1,5 jaar verloofd geweest en nu is het nog maar 9 weken en het is al zover en de tijd is echt omgevlogen. Je hebt wel lekker alle tijd om alles op je gemakt te regelen en te genieten van alle voorbereidingen. Voor je het weet is jullie dag daar!

Jolien
15-5-2015
 Meld misbruik13-5-2014 17:54:09

Gaat inderdaad sneller dan je denkt !
Wij zitten wel nog eens met een bouw tussendoor, maar ik werk in het onderwijs en iedere vakantie is het volop voorbereidingstijd :-D

Kiekske
14-6-2014
 Meld misbruik13-5-2014 17:57:15

Hier verloofd sinds 9 november 2012. En over een maand trouwen we.
Dik anderhalf jaar dus.

Wij hebben dan weer heel lang getwijfeld over onze definitieve datum en ik heb wel ideetjes opgedaan in begin, maar eigenlijk zijn we pas de laatste 8 à 9 maanden in actie geschoten.

Op een bepaald moment hebben wij overigens getwijfeld om te wachten tot 26/09/2015.
Dan zijn we 10 jaar samen en het is bovendien een zaterdag (wij wilden van in begin persé op zaterdag trouwen).
Maar uiteindelijk vonden we het dan toch echt wel te lang duren. Plus dat eind september / begin oktober op huwelijksreis gaan binnen Europa én mooi weer hebben nogal riskant is.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...