TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Sanne
4-10-2014
|
13-5-2014 9:52:15
ik vind dat nagels wel een accent mogen hebben. Als jij je comfortabel voelt met donkere nagels, vind ik dat dat moet kunnen. Ik vind een kleuraccent op je nagels ook steeds mooi hoor, ik denk dat ik dat ook ga doen. Dat is uiteindelijk toch maar een klein accentje naast je ivoor-kleurig kleed en de rest in het wit?
|
|
Britt
|
13-5-2014 10:03:26
Persoonlijk ben ik ook niet zo'n fan van een French manicure, tenzij dit met een eerder ecru dan wit randje is, maar dan nog.. ik ga er ook niet voor kiezen. Ik was zo aan het denken in jouw geval: waarom prober je geen licht taupe of beige op de ganse nagel? Of is dat jouw ding niet? Persoonlijk vind ik rode nagels wel mooi en stijlvol; vaak is het inderdaad zo dat je dat kleuraccent in iets anders ziet terugkomen, zoals de bloemen of de schoenen of een juweel of iets dergelijks. Ik denk echter dat het ook wel zo kan, dat je 1 kleuraccent hebt, enkel dus op de nagels.
Veel succes nog!
|
|
sofie
6-6-2014
|
13-5-2014 10:28:52
rood vind ik zeker wel passen ikzelf heb ze normaal ook altijd in 1 kleur, voor de trouw laat ik ze french doen maar de tip naturel kleur, dus niet zo echt wit want dat vind ik ook niet mooi. Zwart vind ik iets minder passen voor bij de trouw, ik zou een vrolijker kleurtje nemen
|
|
Evelyn
6-6-2014
|
13-5-2014 10:34:09
ik zou voor zwart gaan, ik ben ook nog aan het twijfelen. Mijn kleed is ivoor en blauw grijs. Ik zou graag dezelfde kleur gehad hebben van mijn jurk maar dat lijkt niet simpel dus het zal allicht french of zwart worden
|
|
Elke
7-6-2014
|
13-5-2014 10:34:34
Extra vraag: Als nagels rood zijn moeten lippen dan ook niet rood zijn want normaal zijn die zacht roze
|
|
Elke
7-6-2014
|
13-5-2014 10:37:45
Evelyn, ik denk dat ze bij professionails (vriendin werkt met die kleuren) ze wel blauw grijs hebben hoor, zeker dat grijze. Maar jij hebt al kleur in je kleed en dan combineert dat al mooier waarschijnlijk
|
|
Evelyn
6-6-2014
|
13-5-2014 11:51:05
a Merci voor de tip Elke! Ga eens wat opzoekwerk doen. Er zijn vele die vinden dat zwart niet mooi is voor op een trouw maar ik vind van wel :)
|
|
Elke
7-6-2014
|
13-5-2014 11:56:43
Zwart is altijd mooi, zelfs Astrid Bryan loopt er constant mee rond:-)
|
|
tatjana
16-8-2014
|
13-5-2014 18:25:46
Ik vind zwarte nagels persoonlijk ook supermooi , moest er geen paars in mijn kleed zitten deed ik ze ook zwart !
|
|
Elke
7-6-2014
|
13-5-2014 18:58:47
Tatjana dat is nu net het probleem, in mijn jurk komt geen kleur in. Had ik eerder moeten aan denken natuurlijk maar nu te laat:-)Mijn nagels zijn voor de moment ook zwart met op ringvinger 4 "diamantjes"en vind dit supermooi maar ik vrees ervoor op een ivoren trouwkleed:-) Blijkbaar zijn er weinig mensen voor rood te vinden, allemaal de neiging naar zwart:-)
|
|
Britt
23-8-2014
|
14-5-2014 21:54:14
Eerst was ik ook aan het denken aan french maar uiteindelijk ga ik kiezen voor lichtroze denk ik.. en daarbij een boeketje met lichtroze :-) Maar dat is natuurlijk nog vrij licht als je donkere kleurtjes gewoon bent..
Ik zou kiezen voor rood als je kiest tussen zwart en rood :-)
|
|
Elke
7-6-2014
|
14-5-2014 22:10:10
Britt, in jouw boeketje komt nog lichtroze dat kan je nog enigszins verklaren:-) maar mijn boeket ziet witter dan wit:-) Ik probeer hier op het internet foto's terug te vinden van bruiden met volledige witte trouwjurk en rode nagels maar helaas.....wel bruiden met rood accent in hun trouwjurk. Dus begin ik mij hier serieus de vraag te stellen of ik er niet "raar" ga uitzien met die rode nagels. Maar moeten mijn lippen dan ook niet rood zijn? Alles moet toch mooi op elkaar afgestemd zijn hé
|
|
Charissa
4-7-2014
|
18-5-2014 20:33:37
zwarte french met rood accent of rode french met zwart accent? Ik zet zelf ook gelnagels en heb dit al gedaan en ziet er echt mooi uit. En dan met een glittertje of een strass steentje? Ikzelf ga voor een witte french gecombineerd met blauw omdat we trouwen in blauwtinten :)
|
|
Elke
7-6-2014
|
18-5-2014 21:37:34
Volledig kleur Charissa, ofwel rood ofwel zwart maar zeker voor den trouw geen combi van de 2 aangezien er in mijn jurk geen enkel kleur zit. Zou volledig rood mooi passen bij de witte trouwjurk? Of kan er mij hier iemand eens een foto posten van rode bruidsnagels met ivoren bruidsjurk?
|
|
Charissa
4-7-2014
|
26-5-2014 17:29:58
ik denk dat volledig rode nagels dan het mooiste gaan zijn. Een vriendin van mij had ook rode nagels met een ivoren jurk en vond dat wel mooi! Anders eens proberen als je je jurk nog eens gaat passen?
|
|
|
|
Helemaal uzelf !
in |
Je wil je professioneel laten opmaken op je trouwdag of je wil een leuke make-over bij jou thuis
in Sint-Stevens-Woluwe (Zaventem) |
Een prachtig bruidskapsel en bijhorende naturelle Make-Up, wij laten je stralen op jouw speciale dag!
in Deurne |
Iedereen verdient het om er stralend uit te zien op zijn of haar belangrijke dag!
in Borgerhout |
in Turnhout |
Professionele, betaalbare make-up & hairstyling op maat...
in Hemiksem |
Welcome to the world of beauty!
in Leest |
Always look at the bright (bride) side of life !!
in Rillaar |
"wondermooie creaties op locatie, voor u en uw omgeving"
in Bocholt |
Bruidskapsel en make-up aan huis
in Harelbeke |
|