TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
WWW.DISCOVIDEO.BE
|
13-5-2014 13:44:43
Alle twee behoren ze bij de betere feestzalen. Maar wat betreft de sfeer, is dit mijn inziens vooral afhankelijk van jullie DJ en de gasten...minder van de zaal. mvg
|
|
Evelien
24-5-2014
|
13-5-2014 17:15:51
Wij trouwen binnen 2 weken in Denotter. Kzal je dan iets laten weten hoe het was.
|
|
Jolien
15-5-2015
|
13-5-2014 17:40:14
Heel wat koppels trouwen in Ten Boogaerde... Ik vind het een prachtige zaal, maar het is er koud en de DJ trekt op niets. Een aantal mensen die ik ken en die daar trouwfeesten bijwoonden delen deze mening.
|
|
Christ
|
13-5-2014 18:24:03
Ik was reeds in beide zalen, beide zalen zijn goed... In Ten Boogaerde heb je nog meer de mogelijkheid receptie in die orangerie te doen... Wat de opmerking van de DJ betreft: je hoeft toch niet persé de DJ van de zaal te nemen? Greetz, Christ www.christvilez.be www.huwelijksfotografie.info
|
|
Jolien
15-5-2015
|
13-5-2014 18:32:11
Ik ken twee koppels die er trouwden zij moesten dat blijkbaar wel doen. Voor zover ik op de hoogte ben :-)
|
|
majona
30-5-2015
|
13-5-2014 19:02:55
Wij trouwen volgend jaar in Denotter, Ten boogaerde zijn we ook gaan bezoeken maar die waren onze afspraak al vergeten. Dus hebben we daar even moeten wachten vooraleer ze er waren. De zaal in Ten boogaerde is vernieuwd, de indeling is wat veranderd en er hangen nu rode lampen (lelijk volgens mij!) ook is die feestzaal nogal 'gesloten'... weinig lichtinval enzo. + zoals hierboven staat: de DJ, je hebt zogezegd vrije keuze, maar je moet wel extra betalen als je een eigen DJ neemt. Denotter is een vrij grote zaal, héél open en mooie, grote raampartijen met zicht op het terras (bij goed weer gaat de receptie daar door). Filip en Pieter antwoorden ook altijd heel snel op alle vragen en waren op tijd op de afspraak. 't Leuke aan Denotter is dat je echt vrij bent met de zaal, je mag die aankleden zoals je wil en je mag ook zo vaak als je wil langs gaan + B&B fleur de Lys ligt er vlak naast. op 20m staat je bed en het bed van de dichtste familie klaar en niet zoals bij Ten Boogaerde een kamer naast de toiletten... Ik zou niet twijfelen als ik jou was ;-)
groetjes!
|
|
Elien
1-5-2015
|
13-5-2014 19:52:05
Zoals Majona zegt. Wij zijn ook beide zalen gaan bekijken, maar waren verkocht bij Denotter. Het toffe (vond ik) bij ten boogaerde is dat de receptie in de orangerie kan doorgaan, maar de zaal opzicht vond ik erg donker. En je moet inderdaad extra betalen als je een andere dj dan hun lijstje wil nemen. Bij denotter kan je de receptie laten doorgaan buiten (bij mooi weer) en bij ten boorgaerde is het sowieso de orangerie, wat ik dan weer spijtig vind dat het niet buiten kan bij mooi weer.
Ook stopt je feest op een bepaald uur bij ten boogaerde terwijl dit bij Denotter niet zo is. Zo lang jullie er zijn, gaan zij niet naar huis.
In Denotter hebben we bij onze afspraak een hapje gekregen en ik moet zeggen het was zeer lekker!! Een vriend van mij zijn vader is al verschillende keren naar een trouw gegaan in Denotter en is ook zeer enthousiast.
Ga anders nog eens met de ouders? Eens horen wat zij er van vinden?
Wij hebben van die 2 voor Denotter gekozen, maar je moet natuurlijk doen waar jullie je het beste bij voelen!
|
|
Patrick
|
13-5-2014 20:19:33
Ten Boogaerde is een gevestigde waarde, die hebben hun naam en velen laten hun van alles aanpraten, en als jij het niet bent weten ze dat het een ander zal zijn. Wel een mooie aangelegenheid maar dat is het ook. Wat niet wil zeggen dat het er niet goed en lekker is maar dat moet jezelf wat aanvoelen als je gaat. Vele bruidjes kiezen voor Ten Boogaerde en velen kiezen voor Den Otter Den otter is een jonge frisse zaal en daar kan en mag alles, goed gelegen en overnachting dicht bij wat ook niet onbelangrijk is, eten vind ik er veel beter en receptie kan buiten indien van toepassing en niets is hun teveel, de bediening is ok en er is voldoende personeel op de cruciale momenten, volgens mijn ervaring een betere optie. Succes in de zoektocht.
|
|
Peter
|
14-5-2014 11:51:27
Beide zalen zijn ons (INFINITY.be & DJ's On The Road) vertrouwd. Beiden bieden een professionele service. Het hangt van je smaak af welke zaal je leukst vindt. Salons Ten Boogaerde werd recent indrukwekkend vernieuwd. Maar ook in Denotter kunnen we een indrukwekkende lichtshow opzetten. Geen enkele zaal zal je een DJ verplichten. Dat zou in hun nadeel zijn. De meeste zalen raden wel iemand aan.
|
|
Evelien
24-5-2014
|
15-5-2014 13:07:13
In Denotter moet je wel veel gasten hebben. Er zijn bij ons veel gasten afgevallen en ze waren boos op ons!! Volgende week zaterdag trouwen we daar maar we hebben er niet zoveel zin meer in.
|
|
majona
30-5-2015
|
15-5-2014 18:21:00
Hey Evelien! Laat je ons weten hoe het was? Hoe hebben jullie de decoratie daar in elkaar gestoken? heb je de bloemen op tafel gelaten zoals het was?
groetjes!
|
|
Patrick
|
15-5-2014 22:41:51
@ Evelien, dat ze graag veel gasten hebben is logisch, is een grote zaal, maar dat ze boos op jullie waren, daar sta ik van verstelt, zo ken ik hem niet. Hopelijk zet hem dat niet voort want dat is negatieve reclame, desondanks trek het je niet aan, mss een momentopname. Geniet van jullie mooiste dag, alles komt goed,zeker weten. Succes.
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|