Terug naar overzicht
Jaa, wij trouwen een dag na jullie en het komt ook erg dichtbij.Willen we misschien eens overlopen wat we hebben of niet hebben?Kwestie van te kijken of we niets vergeten...
Dan volg ik even mee, trouw de 4 de juli. Kijken dat ik niet achterloop
Ik volg ook mee :) wij trouwen ook dat weekend
Het wordt spannend! Wij trouwen ook in dat weekend :-)
Iedereen blijkbaar word n topweekend! ;-)
Wij trouwen ook 4 juli, het komt inderdaad heel dichtbij :-)! Wij werken niet met tafelnamen , de mensen worden naar hun tafel gebracht door de gastvrouw. Nog veel succes iedereen en geniet nog van de voorbereidingen.
Wij gaan de tafel plaatsen geven van uitstappen en bezoekjes die we in de domenicaanse hebben gedaan omdat hij mij daar ten huwelijk heeft gevraagd. mijn ventje wou geen nummers omdat hij op het werk veel met nummers werkt en iedereen als een nummer wordt beschouwd.
We zijn vorig weekend naar een trouwfeest moeten gaan met het thema Parijs, de tafelnamen waren straatnamen uit Parijs, was wel leuk.
Ik volg ook mee ;). Dit is bij ons ook niet in orde :)
Wij werken met foto's en vlaggetjes van de landen waar we reeds samen op reis geweest zijn. De Eretafel krijgt dan Mexico omdat we daar op huwelijksreis gaan. Per tafel zetten we ook een fles drank die uit dat land/regio komt met kleine borrelglaasjes.
Ook 4 juli ;-) Dat moet een mooi weekend worden!! Ik ga in de feestzaal vragen hoe zij dat zien. Ik werk liefst zonder tafelnamen, maar als zij dat gewoonlijk wel doen, moeten wij er ook eens over gaan denken.Bij ons zullen het dan waarschijnlijk vogelnamen worden (vriend is bioloog) hoewel ik namen van sprookjes ook leuk vind.Maar dat is ieders goesting natuurlijk.
Wat moeten jullie nog allemaal doen voor de grote dag?
Volgende week ga ik mijn proefkapsel laten doen en dezelfde dag mijn jurk passen voor de laatste afwerking.In juli gaan we de menu's nog bespreken met de feestzaal.Nog wat decoratie verzamelen.Cadeautjes om aan de kindjes uit te delen verpakken en een labeltje aan hangen.Euh... De rest is klaar denk ik :-)
Ik heb tafelnamen van voetbalploegen omdat we elkaar leren kennen hebben op de voetbal
We gaan zondag gaan proeven naar de zaal met ons ouders en dan de dinsdag gans de menu gaan bespreken en vastzetten , eind van de maand nog eens voor mijn kleed , schoenen aan het inlopen , kapper , make up enz staat vast , bedankingen zijn in orde , de bevestigingen op onze uitnodiging beginnen binnen te komen :-) super dat we met zoveel zijn die dan trouwen !!
Het kapsel staat min of meer vast, 24 juni kan ik eerst terug voor mijn kleed ( heb spierscheur in kuit ) hopelijk dat ze mijn kleed nog op tijd afkrijgen. menu ligt vast, tafelindeling 10 dagen op voorrand nog bespreken, gisteren met de DJ samen gezeten, bedankjes, ringen, bedankjes zijn ook ok, make-up heb ik 4 juni een afspraak voor op staan. mijn ventje is nu zijn kostuum op maat aan het maken.Onze kindjes hebben hun kleren. nu alleen samen nog het zonneke bestellen en dan komt alles in orde. Gaat er iemand van jullie bij Den Eyck in Kasterlee jullie feest geven, wij wel maar er staat nog een trouw op, mss iemand van hier, spannend!