Terug naar overzicht
Hoi bruidjes en grommies,
Toch 1 ding over het hoofd gezien. Op welke muziek komen jullie binnen in de feestzaal? We hebben op t moment weinig inspiratie.
Help!!!
Dit zijn een aantal veel gebruikte suggesties: Klassiekers:You're the first, the last, my everything - Barry WhiteThe way you make me feel - Michael JacksonHedendaags:We found love - RihannaForever - Chris BrownI got a feeling - Black Eyed Peas
Dit zijn een aantal veel gebruikte suggesties:
Klassiekers:
You're the first, the last, my everything - Barry White
The way you make me feel - Michael Jackson
Hedendaags:
We found love - Rihanna
Forever - Chris Brown
I got a feeling - Black Eyed Peas
Wij hadden I got a feeling van Black Eyed Peas, ook op het laatste nippertje beslist maar het was een voltreffer!
Bij ons, we found love - rihanna of i need your love - ellie golding
Is er een bepaald thema? Houden jullie zelf van een bepaald genre dat typisch bij jullie past (dance, rock, oldies...)? Jullie hebben een DJ? Die weet er wel raad mee!
Ik volg even.Wij zoeken ook al naar een intredelied die echt kippenvel bezorgd aan de gasten.als jullie nog tips hebben... liefst rockgenre ;-)
Bij ons wordt het another day van jamie lidell
Wij hebben gekozen voor Can't Hold Us van Macklemore!
stromae ta fete
Mijn husband to be is een echte AC/DC fan en wij komen de zaal al rockend binnen op 'are you ready for a good time'. Als je de tekst dan doorloopt klopt het ook wel een beetje vind ik.Groetjes,Mieke
Bij ons was het 'l amour Toujours van gigi dagostino. Was er boenk op :-)
Hallo, Bij ons komt de eretafel binnen op het liedje Moulin Rouge French Can - Can (Op aanraden van onze DJ) Wij komen binnen op een remix van Dimitri vegas & Like mike met countdown in verwerkt :)... Onze DJ vertelde ons dat het best is om 2 totaal verschillende nummers te nemen voor ons en de eretafel omdat het fijner is voor de gasten :) Groetjes!
wij zijn eerder rocktypes
Dames en heren, wordt dit liedje helemaal uitgedraaid of is t enkel binnenkomen, tot we op de dansvloer staan en daarna de speech van de bruidegom?