Terug naar overzicht
Hey Marjan, ik heb nog een gelijkaardige 'kam' met versiering in parels liggen (twee zelfs, als ik me niet vergis). Ik heb uiteindelijk geen sieraad in mijn haar gedragen, dus is niet gebruikt. Als je wil kan je dit overkopen van mij. Ik zal straks een foto maken als ik er aan denk.
Ik zie dat je van de regio Tessenderlo bent. Ik ook, is makkelijk om eventueel af te spreken als je de kam(men) mooi vind.
Dag Mona, Ben al heel geïnteresseerd! Kan je me een foto bezorgen? Je mag mailen naar marjan.beets@hotmail.com
Ja, ben gisteren natuurlijk vergeten die foto te maken, en vandaag heb ik er geen tijd voor (ga na het werk nog naar een feest en zal pas heel laat thuis zijn), maar ik heb net één minuut geleden toevallig een herinnering in mijn gsm gezet dat ik morgen die foto moet maken.
Mailtje met foto verstuurd.
Ik heb ze ontvangen. mercikes, zal ze direct eens bekijken.Andere suggesties ook nog steeds welkom!
;-)Ik zag dit weekend trouwens dat we via via gemeenschappelijke kennissen hebben, want ik zag op Facebook iemand reageren op een berichtje over je vrijgezellenavond. :-)