Terug naar overzicht
Wij hebben onze getuigen met Kerstmis een gegraveerde parkerpen gegeven. De dag zelf krijgen ze nog een doos Merci-chocolaatjes.De ouders krijgen achteraf een mini-fotoalbum met de mooiste foto's van de dag.
Wij blijven overnachten in een b&b vlakbij de zaal en geven hen dit als cadeau.
Mijn zussen, die getuige zijn en mij het afgelopen jaar super hebben geholpen voor de trouw, krijgen van mij een zilveren ketting met de beginletten van hun naam met hun geboortesteen daarin. De ouders krijgen van ons een tegoedbon die we zelf maken om eens met ons te gaan eten op onze kosten. Ze krijgen ook als ze willen een foto van de trouw uitvergroot.
Mijn zussen, die getuige zijn en mij het afgelopen jaar super hebben geholpen voor de trouw, krijgen van mij een zilveren ketting met de beginletten van hun naam met hun geboortesteen daarin.
De ouders krijgen van ons een tegoedbon die we zelf maken om eens met ons te gaan eten op onze kosten. Ze krijgen ook als ze willen een foto van de trouw uitvergroot.
Wij geven een miniversie van onze huwelijkskaars met daarop bedankt
Wij hebben een gegraveerde pen vr de getuigen gegeven toen we hun vroegen voor getuige te worden. Voor op de trouw hebben we glazen vierkante potten laten graveren en daar komt zand en kaars van de themakleuren in. Nadien krijgen ouders ook nog een grote foto en een klein fotoboekje met foto's van de trouwfoto's ;)