Terug naar overzicht
houdt ze eventueel van wat meer actie? Lasershooten is erg tof voor een vrijgezellen!
Ik heb met mijn vrijgezellen een workshop paaldans gedaan, was super tof en grappig! Ik heb ook al van andere vrijgezellen gehoord dat je een workshop dansen met strippen kan doen...
Praline-workshop? Zilveren juweeltjes maken?
Ergens een fotosessie met de dames?
In sommige steden bestaan er ook een soort stadsspelen, bijvoorbeeld in Maastricht hebben ze een spel opgesteld waarbij je een zaak van 'Flikken Maastricht' kan oplossen :) Ze hebben dat normaal wel in verschillende steden in België en Nl :)
Chocoladeworkshop?Rondleiding door Brussel met bier proeven?Kayakken op de lesse?Adventure in Durbuy? Fietstocht waarbij ze dmv tips en vragen beantwoorden de juiste route moet vinden?Initiatie in een bepaalde teamsport, bv hockey of rugby of zo?"Achter de schermen" bezoek aan de zoo, de AB, ...?...
Met mij zijn ze gaan kajakken op de Dijle, Kickbiken en daarna een kookworkshop waarna we alles lekker opgesmuld hebben.
Workshop cocktails maken :-)
Ik heb op mijn vrijgezellen een dagje Efteling gedaan, daarna 's avonds in Nederland een stapje in de wereld gezegt. 's Anderdaags terug in Vlaanderen een workshop pottenbakken gedaan. 't was zeer geslaagd!
Op mijn vrijgezellen van mijn collega's hebben we een georganiseerd stadsspel in Gent gedaan. Het noemt The Target. Echt plezant en je kan het in andere steden ook spelen.
Kk kreeg na make up en kapper een fotoshoot met mn zus en schoo zus en al m liefste vriendinnen. Heel mooie foto's en voor altijd een mooi aandenken aa mn vrijgezelle feest. Zalig!
Wij zijn met een motorbootje gaan varen, en hebben daarna een gintonic workshop en een kookworkshop gedaan. Was super!
Met mijn vrijgezellen zijn wij naapr Nederland geweest om de activiteiten van wipe out te doen. Echt een aanrader! Was heel leuk!
Wij zijn naar Maskara gegaan in Borsbeek! Het is er echt super! We hebben hiervoor op de meir eerst opdrachtjes laten uitvoeren.