Terug naar overzicht
Nog een andere manier: niet. Ik vind dat echt niet nodig, en de gasten ook niet denk ik. Ik zit daar in ieder geval niet op de te wachten als ik zelf te gast ben op een feest. Heb trouwens nog nooit echt een bedankje gehad op een trouwfeest, wel eens een flesje water met een asperine erbij, voor de dag erna: wel origineel. :-)
Bij ons zetten we ze gewoon apart als de gasten dan tot ziens zeggen geef ik aan dat ze nog een bedankje krijgen en dat ze dit mee kunnen pakkenals ik namelijk kijk naar andere bruiloften waar ik ben geweest gaat er niemand weg zonder tot ziens te zeggen tegen het bruidspaar.
Bij ons zetten we ze gewoon apart als de gasten dan tot ziens zeggen geef ik aan dat ze nog een bedankje krijgen en dat ze dit mee kunnen pakken
als ik namelijk kijk naar andere bruiloften waar ik ben geweest gaat er niemand weg zonder tot ziens te zeggen tegen het bruidspaar.
Wij zetten voor de receptie de bedankingen op een tafel in een mooie mand en als ze binnenkomen gaan we zeggen dat een bedanking mogen nemen en op het avondfeest gaan we ze op de tafel laten zetten.
Bij ons liggen de bedankingen op de tafels tijdens het avondfeest. Receptiegasten komen niet in die ruimte dus weten in principe niet dat er ergens een bedanking klaar ligt.Hier enkel bedankingen voor avondgasten.
Bij ons liggen de bedankingen op de tafels tijdens het avondfeest. Receptiegasten komen niet in die ruimte dus weten in principe niet dat er ergens een bedanking klaar ligt.
Hier enkel bedankingen voor avondgasten.
Ooh ja, Foto's worden nadien niet meer opgestuurd bij ons ;-)'t Is dus enkel het cadeautje voor de avondgasten (per koppel of vrijgezel), de anderen krijgen cru gezegd eigenlijk niets. Maar dat zijn bijvoorbeeld collega's, waar ik dan toch de overschot van onze bedankjes in de leraarskamer kan zetten.
Ooh ja, Foto's worden nadien niet meer opgestuurd bij ons ;-)
't Is dus enkel het cadeautje voor de avondgasten (per koppel of vrijgezel), de anderen krijgen cru gezegd eigenlijk niets. Maar dat zijn bijvoorbeeld collega's, waar ik dan toch de overschot van onze bedankjes in de leraarskamer kan zetten.
Wij hebben nog iets anders..Wij hebben namelijk een feestflitser gehuurd. :)Dit is een apparaat waar de gasten voor kunnen gaan zitten en een foto van zichzelf trekken of met een persoon naar keuze. (zoals in een fotohoekje)Onderaan in het hoekje zit er een standaard foto van ons in met bedankingstekst op.Dit zal dan ineens afgedrukt worden door het apparaat en de gasten kunnen dit ineens meenemen naar huis.Je huurt dit apparaat voor 24u. Bij ons zal het zelfs al aanwezig zijn op de receptie.Diegene die achteraf toch nog een cadeau of dergelijke geven gaan we een foto opsturen.