Terug naar overzicht
Bij ons is dat ook ongeveer een maand voor het feest. De aantallen moeten we zelfs pas maandag voor het feest (zaterdag) doorgeven :) In principe gaan zij de inkopen voor uw feest ook pas in de week op voorhand doen he :) Geen stress dus! Wij hebben de feestzaal nog enkele keren gebeld voor wat praktische vragen, maar zelf hebben zij geen contact meer met ons opgenomen. Groetjes,Kim
Ik denk dat dat te zien is van zaal tot zaal, wij zijn in februari al teruggeweest voor menu te kiezen en dan eens te proeven. en nu is het ook maar 2 weken op voorhand voor hoeveelheid, tafelzitting enzoverder
Wij zijn al verschillende keren geweest, maar onze feestzaal heeft ook een restaurant, we kennen de keuken dus al een beetje ;-). Wij zijn onze menu in januari al gaan proeven en hebben hem dan direct vastgelegd. Is inderdaad afhankelijk van zaal tot zaal !
Wij nemen ook contact op wanneer we vragen hebben, zij niet. Ik moet blijkbaar wel halverwege december al een menukeuze doorgeven... Lijkt mij nogal vroeg, maar soit. Wij zouden nog moeten wijnproeven enzo, maar wanneer dat gebeurt wil ik nog niet.
weet ik nog niet*
Ok, bedankt voor jullie geruststellingen!Ik had inderdaad nog enkele vraagjes voor de zaal, ik ga hun dan gewoon mailen om deze toch nu al te stellen :)
Waar trouw je Jolien?!Hier ook pas een 6 weken voor trouw terug voor menu te kiezen, en wijn te proeven!
Wij zijn in oktober onze zaal gaan vastleggen.Paar weken later ben ik het voorschot gaan betalen.Rond Pasen zijn wij de menu gaan vastleggen. Wij trouwen volgende maand.Er is wel een schatting van het aantal doorgegeven toen, maar het definitieve aantal moeten ze maar een week vooraf hebben.Onze zaal is wel een "kleinere" zaal, die eigenlijk uitgebaat wordt door 1 vrouw.Ze doet heel veel zelf en is heel bereikbaar.
Welke Jolien? Als het tegen mij is... Wij trouwen in het Kasteel van Moerkerke. Alléé, receptie en avondfeest hé.
Denk dat wij in januari terug moeten gaan voor menu kunnen elke zondagmiddag menuutje proeven elke maand iets anders...eerste bezoek kregen we mini gebakjes 2de keer wijn was super lekker :-)
Wanneer trouw je Jolien? Jouw datum klopt niet echt ;-)Kben wel curieus!