Terug naar overzicht
Ons feest voor 100 personen kostte €2000,-. Dat was inclusief alle drank, 5 rondes hapjes (toastjes met beleg en 'vette hap') en een friet- en shoarmakraam. Het diner (4 gangen) voor 15 personen kostte, inclusief drankjes en bruidstaart €600. De prijzen schelen wel per locatie hebben wij gemerkt. Prijzen van een traiteur ken ik niet, maar zo heb je een idee wat het kan kosten.Succes ermee!GroetjesNathaliegetrouwd op 08-09-06
Dag Andy,Wij zijn eerst op zoek gegaan naar zalen in de buurt die we wel zagen zitten. Dan gebeld voor een afspraak. Terplaatse krijg je dan een rondleiding en een brochure met alle prijzen. En dan vergelijken thuis, want er zit idd nogal wat verschil op van zaal tot zaal. Ik denk dat je mss ook best zo van start gaat?GroetjesLies070707
@nathalieIs dat feest dan zelf georganiseerd (met kennissen) of laten doen?
Wij betalen een €3000 voor eten alleen. Dit is een uitgebreid diner met dessert voor een 18 personen, 's avonds een luxe receptie (maaltijdvervangend) voor een 100-tal personen. Hier is wel nog geen drank of zaal bijgerekend....Dit is besteld bij een traiteur.groetjesKlaartje28/7/2007
Nathalie, waar heb je je feest gedaan?
Hallo Andy,Ons huwelijksfeest zal in een zaal doorgaan maar al 2 jaar na elkaar hebben wij een lentefeest georganiseerd voor ongeveer 100 personen met de frietmobiel. www.erwinsfrietmobiel.be Hij staat ook vaak op fuiven en kan je verschillende pakketten aanbieden. En ik kan je alvast zeggen : de frietjes zijn lekker, de snacks uitgebreid en de hygiëne tiptop in orde. Groetjes,Natascha