Terug naar overzicht
Spijtig genoeg geen tips :( maar als je nog wat naar de zonnebank gaat dan komt dit wel goed. hiervoor heb ik ook al schrik :( mooi weekend en dagen... nog 35 dagen hier en kunnen moeilijk binnen blijven e
Binnen 2 weken zou dat zeker weg moeten zijn, zeker na nog een paar zonnebankbeurtjes...in het vervolg enkel met een bustier in de zon...of naakt :-)
Ik de biowinkel zo zuiver mogelijke aloe vera gel gaan halen. Belangrijkste nu is dat je huid zo snel mogelijk herstelt.
morgen terug de zon in, maar met een bustiertopje
Moest het nog nodig zijn eventueel een spray-tan? Maar heb er geen ervaring mee
Veel after sunaandoen ;) na2 weken is dat sowieso weg.. Heb hetzelfde gehadin mijn gezicht 7 dagen voor den trouw :DDD kan u garanderen dak er ni goed van was haha..maar twas na 3-4 dagen weg.. Die dat u make up doet zal ook wel iets aanbrengen hoor.. Ma wel goed insmeren tegen vervellen :)
Hey dames, Bedankt voor de tips!Ik ben de dag erna gewoon terug in de zon gaan zitten en wonder boven wonder is het verschil al bijna volledig weg!GELUKKIG maar!
Wat ik soms doe, is strategisch wat bijwerken met bruinen-zonder-zon, maar dan van die heel lichte in bodylotion. Elke dag wat op de blekere stukjes smeren en na enkele dagen zie je geen verschil meer. Wel gradueel doen hé, anders wordt het ene kleurboek :p Maar des te beter als het gewoon weg is :-)
Wat ik soms doe, is strategisch wat bijwerken met bruinen-zonder-zon, maar dan van die heel lichte in bodylotion. Elke dag wat op de blekere stukjes smeren en na enkele dagen zie je geen verschil meer. Wel gradueel doen hé, anders wordt het ene kleurboek :p
Maar des te beter als het gewoon weg is :-)