Terug naar overzicht
Hallo, Als je van Mylène een home-party geeft, komen ze je make-up gratis doen op je trouwdag, en gratis proef make-up voordien. Misschien kan je daar eens informeren. Groetjes Ellen02/06/2007
misschien eens proberen bij ilviso, zij komen aan huis.komen bij mij ook, heel vriendelijke dame.hebben een site.groetjessarah30/06/2007
Hey,ik ken wel iemand, Delphine 0475/74 80 38. Zij heeft mijn make-up gedaan en doet het héél goed. Ik vond het prachtig.Groetjes,Lieve
Oei,Das natuurlijk niet aangenaam !Mijn ouders wonen in Oostnieuwkerke dus ik zoek ook een visagiste regio Roeselare.Wie was jou visagiste ?Kwestie dak haar niet neem dat ik niet hetzelfde tegenkom gelijk jou.Wie neem jij als kapster ?Hopelijk vin je nog een goeie visagiste.Nog veel suc6 verderMieke
Hallo, Probeer eens visio in isegem ( ge moet maar es piepen in de gouden gids ). Ik hoorde vandaag heel goeie kritiek van een collega van me op 't werk die haar aanraadde voor mij. Ben zelf van de regio Kortrijk en ze zegt dat het zelf de moeite is om tot daar te rijden... Zij was er heel tevreden mee! Ze brengt deze week haar trouwfoto's mee zodat ik eens kan zien... hou je op de hoogte... groetjes JOtje
Ik bedoelde visage... mistikt...succes met je zoektocht!