TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Melissa
27-6-2014
|
|
|
Kim
4-10-2014
|
18-5-2014 22:55:28
Ik had gekleurde nagels bij mijn eerste pas. Ik kan je een foto doorsturen als je wil
|
|
Elke
7-6-2014
|
19-5-2014 7:36:13
@Melissa, héél erg bedankt!!! Dat ik dit niet zelf gevonden heb:-) Doet me over de streep trekken, de enigste twijfel is nu dat onze trouwringen zowel geel als wit goud zijn en dat het misschien ietsje stijlvoller zou geweest zijn moesten ze enkel wit goud geweest zijn, of ben ik daar fout in? Aangezien er hier niemand op het forum zit van familie of vrienden; mijn bruidsjurk is de ladybird 34111 @Kim, stuur maar door, heb er trouwens ook met gekleurde nagels (zwart) maar dat gaat niets worden vrees ik:-) Enne ook bedankt!!!
|
|
Peggy
13-3-2015
|
19-5-2014 9:25:34
K vind het super mooi met zo gekleurde nagels Ik ga een kleed met kleur aandoen en ga ook,voor niet de standaard french manicure Ik vind dat wel iets hebben zo,opvallende nagels
|
|
Kim
4-10-2014
|
19-5-2014 11:31:07
Ze zijn verzonden :-) Je ziet het wel niet heel goed omdat de foto van ver is getrokken...
|
|
Elke
7-6-2014
|
19-5-2014 12:01:02
@Peggy, een kleed met kleur is altijd mooi als je nagels in diezelfde kleur gelakt zijn maar hier was er toch de vrees omdat mijn jurk spier "ivoor" is net zoals mijn schoenen en bruidsboeket, het enigste kleur is mijn bril en die is zwart:-) Dus hopelijk lukt de combi zwarte bril en rode nagels en is dat niet "too much"
@ Kim, antwoord is verstuurd!!! Nen dikke merci!!!
|
|
Britt
|
19-5-2014 12:33:13
Dag Elke, ik zou me geen zorgen maken over je ringen; dat gaat sowieso prima. Ik heb ook al op google eens gekeken en je vindt toch wel heel wat bruiden die kiezen voor rode nagels hoor. Geef maar eens bridal red nail polish in en kijk dan op afbeeldingen. Die hebben ook vaak een ivoorkleurig kleed aan en sommigen hebben ook een volledig ivoor of wit boeket. Wat ik wel mooi vind, is om je lippen eventueel ook in een gelijkaardige kleur te doen, maar is geen must. (misschien een lipglos in die tint, is dan wat zachter..) Wat je zwarte bril betreft, is het pak van jouw verloofde zwart?
|
|
Elke
7-6-2014
|
19-5-2014 12:39:51
Britt, zal ik zeker eens gaan opzoeken. Wat die lippen betreft daar zit nu net de adder onder het gras:-) Ik heb nogal tamelijk volle lippen daarmee dat mijn bruids make up normaal gezien met zacht roze lipgloss gaat zijn en dat gaat uiteraard niet passen bij de rode nagels. Ikzelf ben ook voorstander van zelfde kleur lippen als en nagels net zoals ik dat met schoenen en handtassen heb,hihi. Ja mijn verloofde heeft een zwart pak en dito hemd en das van Tommy Hilfiger. In principe gaan die zwarte nagels dus maar het blijft zwart voor een bruiloft hé
|
|
Silke
29-3-2014
|
19-5-2014 12:50:37
Ik had ook gekleurde nagels op mijn trouw, én een witgouden/gouden ring ... Als je eens wil zien welk effect dat geeft: www.christvilez.be/huwelijken/silkejoeri (En ik geef toe, ik twijfelde de dag voordien ook wel even of ik er wel goed aan gedaan heb, maar ik vond het geweldig!:-))
|
|
Elke
7-6-2014
|
19-5-2014 13:06:47
Silke, is ook toeval!!! Ik was onlangs eens op de site van christvilez gaan kijken en het is net door jou dat ik serieus begon te twijfelen wat gekleurde nagels betreft:-) Uiteindelijk echt opvallen doet het niet hé. Ik zat er al mee in mijn hoofd sinds vorig jaar maar had nog op geen enkele reportage bruiden gezien met rode roze nagels en wit kleed. Wat die trouwringen betreft, het ging bij ons tussen jullie trouwringen (aurodesign?) en degene die we nu gekozen hebben. (eigentlijk juist het omgekeerde van kleur maar dan van het merk d'euxx)
|
|
Silke
29-3-2014
|
20-5-2014 12:39:20
Dat moet inderdaad lukken! :-) Onze ringen zijn inderdaad van Aurodesign, goed gezien ;-) Ik vond de gekleurde nagels ook vooral leuk omdat ze al direct 'zomers' waren, en op reis pasten ze perfect in de stemming ;-)
|
|
|
|
Helemaal uzelf !
in |
Je wil je professioneel laten opmaken op je trouwdag of je wil een leuke make-over bij jou thuis
in Sint-Stevens-Woluwe (Zaventem) |
Een prachtig bruidskapsel en bijhorende naturelle Make-Up, wij laten je stralen op jouw speciale dag!
in Deurne |
Iedereen verdient het om er stralend uit te zien op zijn of haar belangrijke dag!
in Borgerhout |
in Turnhout |
Professionele, betaalbare make-up & hairstyling op maat...
in Hemiksem |
Welcome to the world of beauty!
in Leest |
Always look at the bright (bride) side of life !!
in Rillaar |
"wondermooie creaties op locatie, voor u en uw omgeving"
in Bocholt |
Bruidskapsel en make-up aan huis
in Harelbeke |
|