Nu Online
Momenteel zijn er 652 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Cadeau getuige

19-5-2014 17:50:54
Hey iedereen, ik ben op zoek naar creatieve geesten! Ik zoek een cadeau voor mijn getuige, die heel veel voor mijn vrijgezellen in de weer is en ook mij van A tot Z bijstaat bij de organisatie! We zijn ook meter en peter van haar dochtertjes. Ik zoek een cadeau met foto's ofzo, niet zozeer een Bongo bon ofzo. Dat kan er wel bij zijn maar ik wil iets geven dat haar ontroert. Hebben jullie een idee? Wat gaan jullie geven of wat heb je al gegeven? Alvast bedankt voor de inspiratie!

maartje
5-7-2014
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 914

natacha
5-7-2014
 Meld misbruik19-5-2014 18:59:42

ik volg effe :-)

stephanie
14-8-2015
 Meld misbruik19-5-2014 21:25:05

Ik heb voor mijn getuige een agenda gemaakt met foto's
op de voorkant staat een foto van mij en men bestie, de foto is bewerkt door mijzelf en ik heb er deze tekst bijgezet : I can't say I do without you , eronder staat er : wil jij mijn getuige zijn ?

als ze de agenda zal gebruiken zal ze gedurende het hele jaar foto's terug vinden van al de mensen die zij graag heeft zoals vrienden en familieleden maar ook quote's en foto's die een knipoog moeten zijn naar onze trouw die komt.
tis moeilijk uit te leggen maar wel mooi resultaat, op de laatste pagina sluit ik af met een foto van ik die haar een kus geef met een tekstje
Ik wou ook iets heel persoonlijks geven en een agenda kan ze een jaar lang gebruiken !

veel succes

lieve grtjs

sanne
6-9-2014
 Meld misbruik20-5-2014 18:41:50

Ik ben ook op zoek naar een leuk idee om te knutselen voor mijn getuige^^ (Ik ben wel goed in dat knutselen, alleen niet in het bedenken wat ik moet maken)
Dus ik ga ook even meevolgen!

Ik heb wel ook 3 bruidsmeisjes (mijn 3 beste vriendinnen), en voor hun alledrie heb ik al een 'goodiebag' gemaakt met vanallerlei dingen in. (deo, maskertjes, een armbandje, slippers, zeep, zakdoekjes, muntjes,...)
Maar voor de getuige wil ik nog wel een extraatje in elkaar steken.

Ilse
7-6-2014
 Meld misbruik21-5-2014 14:34:27

Ik heb 2 getuigen, mijn partner 1. Reden waarom ik er 2 heb is omdat mijn broer op mijn trouwdag voor de 2e keer papa wordt (tenzij het kindje wat vroeger of later komt) en we dus op veilig spelen met die 2e getuige.

Alle 3 de getuigen zijn in blijde verwachting van een 2e kindje. Toeval hoor! Dit bedachten we ons ook pas eens we de getuigen gevraagd hadden.

Als bedankje voor hen voorzien we een leuke cadeaudoos gevuld met zo'n klein flesje wijn, versnapperingen en een cadeaubon van de winkel waar ze hun geboortelijst hebben voorzien.

wendy
28-11-2015
 Meld misbruik10-6-2014 18:46:48

je kan een kalender maken met foto's van toffe momenten die juli samen beleeft hebben
en ook wat foto's integreren van de kindjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...