Terug naar overzicht
ik volg effe :-)
Ik heb voor mijn getuige een agenda gemaakt met foto's op de voorkant staat een foto van mij en men bestie, de foto is bewerkt door mijzelf en ik heb er deze tekst bijgezet : I can't say I do without you , eronder staat er : wil jij mijn getuige zijn ?als ze de agenda zal gebruiken zal ze gedurende het hele jaar foto's terug vinden van al de mensen die zij graag heeft zoals vrienden en familieleden maar ook quote's en foto's die een knipoog moeten zijn naar onze trouw die komt. tis moeilijk uit te leggen maar wel mooi resultaat, op de laatste pagina sluit ik af met een foto van ik die haar een kus geef met een tekstjeIk wou ook iets heel persoonlijks geven en een agenda kan ze een jaar lang gebruiken ! veel succeslieve grtjs
Ik ben ook op zoek naar een leuk idee om te knutselen voor mijn getuige^^ (Ik ben wel goed in dat knutselen, alleen niet in het bedenken wat ik moet maken)Dus ik ga ook even meevolgen! Ik heb wel ook 3 bruidsmeisjes (mijn 3 beste vriendinnen), en voor hun alledrie heb ik al een 'goodiebag' gemaakt met vanallerlei dingen in. (deo, maskertjes, een armbandje, slippers, zeep, zakdoekjes, muntjes,...) Maar voor de getuige wil ik nog wel een extraatje in elkaar steken.
Ik heb 2 getuigen, mijn partner 1. Reden waarom ik er 2 heb is omdat mijn broer op mijn trouwdag voor de 2e keer papa wordt (tenzij het kindje wat vroeger of later komt) en we dus op veilig spelen met die 2e getuige. Alle 3 de getuigen zijn in blijde verwachting van een 2e kindje. Toeval hoor! Dit bedachten we ons ook pas eens we de getuigen gevraagd hadden.Als bedankje voor hen voorzien we een leuke cadeaudoos gevuld met zo'n klein flesje wijn, versnapperingen en een cadeaubon van de winkel waar ze hun geboortelijst hebben voorzien.
je kan een kalender maken met foto's van toffe momenten die juli samen beleeft hebben en ook wat foto's integreren van de kindjes