Terug naar overzicht
Moeilijke keuze, hé!Ik trouw over 10 dagen en weet het eigenlijk nog altijd niet.Wat vind je van zoiets? Los, maar toch niet gewoon los...
Ik volg mee!!! Heb al 6 proefkapsels achter de rug waaronder dit kapsel hierboven en ik weet het ook nog altijd niet. De tijd begint te dringen hé met nog 17d op de teller:-) Ik ga hier trouwens straks nieuw bericht op forum zetten omtrent dit onderwerp.
Ik ken het probleem. Heb ondertussen ook al 3 kapsels geprobeerd en niets vind ik echt geweldig. Het probleem is ook dat mijn zus en moeder zeggen dat ik moet opsteken en mijn vriendinnen dat absoluut maar niets vinden. Heel verwarrend allemaal :)
he bruidjes ik ook twee proefkapsels gehad omdat ik het simpel wil houden en eindelijk het geen gevonden wat ik wou, mijn haar wordt vanboven ingevlochten, dus met mijn eigen haar heb ik een diadeem, zonder tralalalaal en de rest is los met heel veel krullen (die ik van mezelf heb en waar er nog een aantal bij zijn gekruld) dit kapsel kan je natuurlijk ook met steil haar
hoe krijgen jullie hier en foto op die jezelf getrokken hebt zonder en link er naar toe bedoel ik anders wou ik mijn kapsel wel tonen
Mijn fotograaf wil niet dat ik het volledig opsteek. Klein stukje opsteken de rest los hangen heb prachtig haar zegt hij en zou zonde zijn als het allemaal opgestoken is.....
Hier wordt het volledig opgestoken maar dan wel wat wilder.het wordt een staart en dan met plukjes en schuifspeldjes tot een knot gemaakt zit er mooi uit maar wat stoerder en dat past wat beter bij mij
Hier wordt het volledig opgestoken maar dan wel wat wilder.
het wordt een staart en dan met plukjes en schuifspeldjes tot een knot gemaakt zit er mooi uit maar wat stoerder en dat past wat beter bij mij
Ik volg mee...
ik ben ook opzoek naar een kapsel. Heb nog niet zo'n lang haar op dit moment, maar zou het toch willen laten opsteken eventueel met eenmalige haar extensions erin en eventueel tiara ofzo erin. iemand die voorbeeld kapsels heeft op foto ofzo? eventueel dames die al getrouwd zijn en hun kapsels er willen op posten?Ik volg....
ik ben ook opzoek naar een kapsel.
Heb nog niet zo'n lang haar op dit moment, maar zou het toch willen laten opsteken eventueel met eenmalige haar extensions erin en eventueel tiara ofzo erin.
iemand die voorbeeld kapsels heeft op foto ofzo?
eventueel dames die al getrouwd zijn en hun kapsels er willen op posten?
Ik volg....
En intussen heb ik zelfs al 2 kapsters, want wil mijn zus zich ook komen moeien / komen helpen die dag ;).Mijn moeder spreekt van eventueel een stuk in te vlechten, maar dat wil ik haar volgende week wel eerst es laten proberen. En ze is tegelijk ook vanalles bezig met klemmen zoeken enzo.Hier geen extensies, ik spaar gewoon zelf al een jaar in lengte :). In januari zijn de puntjes bijgeknipt en de dinsdag voor de trouw (zaterdag) mag dat nog es.Ik wou 't overigens sowieso toch es terug echt langer laten worden (heb jaren haar gehad tot net over mijn schouders) ... dus na de trouw mag het nog wat verder groeien.