Terug naar overzicht
Moeilijk om er een gemiddelde prijs op te kleven, maar ik vraag me af hoeveel bloemversiering op de tafels eigenlijk kost als je met echte bloemen werkt... Ik speel met het idee om met foamroosjes te gaan werken, maar twijfel nog tussen deze en echte... Ik ben wel eens benieuwd hoeveel jullie ongeveer betaald hebben. Bedankt alvast.
Tafellinnen en versiering (kaarsen, bloemen) was bij ons inbegrepen bij de prijs van de zaal. Er stonden eenvoudige gerbera's in verschillende kleuren in kleine vaasjes op tafel. Als je uitgebreide bloemstukken wil zal je wel wat dieper in de buidel moeten tasten...
Bij ons net hetzelde als bij Mona maar de gerbera's zullen allen in het wit zijn.
Bij ons worden de tafeldecoraties ook door de feestzaal voorzien, maar dit is inderdaad simpel en klein
85 euro kwam erbij....35 euro voor eretafel een groter bloemstuk dan...wij gaan zelf de stukjes doen ook in de kerk...
Bij ons is het een bloemiste en ik heb per tavel 1 hortensia in een vaasje :) 7€ stuk
Bij ons zit ook bij de prijs van de feestzaal inbegrepen
Bedankt voor de reacties. Wij zorgen zelf voor de bloemen, dus die zijn niet inbegrepen.Ik vroeg mij af, stemmen jullie de bloemen dan af op je bruidsboeket?
Bedankt voor de reacties. Wij zorgen zelf voor de bloemen, dus die zijn niet inbegrepen.
Ik vroeg mij af, stemmen jullie de bloemen dan af op je bruidsboeket?
Hier zorgde de feestzaal ook zelf voor tafeldecoratie, maar die vonden wij echt wel te pover voor een trouw. Dus de zaal zorgt nu enkel voor 2 reuzekandelaars, versierd met bloemen voor op de eretafel. De andere tafelstukken gaan we zelf maken. 8 potten gekocht, per pot was dit 2,50 euro. Bloemen besteld bij de bloemist, dit komt op ongeveer 60 euro. Oasis kost ook niet veel. denk dat we met 10 euro meer dan voldoende oasis zullen hebben. Groen voor in de bloemstukken halen we uit de tuin (handig met een grote vijver, waar heel mooi groen rond staat). Ik en mijn mama hebben al voor meerdere feesten en trouwfeesten de tafelstukken moeten maken, dus we hebben geen moment getwijfeld om dit zelf te doen :-)
Amai, Ilse, dat klinkt wel goed, zeg. Echt tof dat jullie het zelf doen. Eigenlijk zijn jullie voor minder dan 100 euro gesteld dan, buiten die eretafel. Origineel én voordelig dus! Ja, bij ons was het er sowieso niet bij, maar dat vond ik eerlijk gezegd ook niet zo erg. Zo kan je alles wel meer op mekaar afstemmen en meer je eigen ding doen. Ik ga ook zelf iets creëren met foamroosjes. In totaal zal alles wel (met bloemhouders, waxinelichthouders en linten en kaartjes bij enz.) op 275 euro komen. Het voordeel is wel dat ik veel dingen daarvan nadien nog kan gebruiken (ook de foamroosjes) én dat het iets origineels is en in de stijl past van ons huwelijk.