Terug naar overzicht
Amaai 3 uurtjes jij hebt nogal lang haar precies...je had mss beter gedaan als je jou kleed moest passen?mag ik een fotootje zien?? :-) fotograaf die moet je graag hebben je moet er tenslotte een ganse dag mee op pad gaan he!! ;) succes nog
Heb lang haar inderdaad, maar ook redelijk volumeloos en kroezelt snel. Om het haar perfect in model te krijgen heeft dus even geduurd maar ben zeer blij dat ze er zoveel tijd voor genomen heeft. Sorry ga er geen foto opzetten, je weet nooit wie er mee leest. ;-) Ik ga vrijdag mijn kleed passen, maar mijn verloofde gaat mee voor zijn kostuum te passen. Wil niet dat hij het kapsel en makeup al ziet. De verassing behouden! :-D
jaah tisda je weet maar nooit... ;-) mijn fotograaf wil niet dat het volledig opgestoken word je hebt prachtig haar zegt hij niet doen! spannend he gaan passen! ik ga in het verlof op zoektocht gaan eerst mijn opleiding semester 1 afwerken succes he morgen alle 2 !!
Dank je! Mijn haar is ook niet volledig opgestoken hoor ;) half opgestoken, half los.Alvast veel plezier met de zoektocht naar een jurk. Geniet ervan!
Melissa,Ik vond het ook een heel leuk gesprek en ik kijk alvast heel erg uit naar dé dag! ("wat heeft ze aaaaaaaan? :-) ).Nog veel plezier met de voorbereidingen en tot zéér binnenkort ;-)Isabelle AlexandreCedric Alexandre Photography
Hoi Melissa,Nu ben ik ook benieuwd naar je kapsel hoor :-)Mail je toevallig geen foto'ke door?Groetjes,An (an_van_goethem@hotmail.be)
Tnx 2de weekend van juli normaal spannend. Je mag ook naar mij maile hoor vanheckemieke1986@gmail.com groetjes :-)
He melissa keitof dat je een leuk kapsel hebt gevonden, wij gisteren onze bedankjes nog afgemaakt, het zijn glazen potjes met een stof heb en een ruwe koord er rond, met suikerehartje daar een vintage bruine etiket op met (zelf gestempeld) onze letters en een twee verbonden ringen op, dus dat kunnen we afvinken, nog twee dingen afwerken en we zijn er klaar voor en nog een laatste pas, vandaag nog 34 dagen he :)