Terug naar overzicht
ik ken dat gevoel. Bij ons is het nog 14 dagen. Nu lijkt het te vliegen. Mijn verloofde zei gisteren ook; raar hè dat het al binnen 2 weken zo ver is. Het lijkt er op dat hij nu meer zenuwen heeft dan ik. Hi hi nochtans hij altijd al gezegd heeft dat hij dat maar een dag vind als een andere.(typisch macho gedrag van de man zeker?) ;)Ik hoop voor jou ook dat de zon schijnt, en veel plezier!
Hey, Wij trouwen ook op 28 mei! :) Inderdaad HEEL kortbij nu... van mij mag het gaan komen nu! Het enige waar ik me wat zorgen om maak, is het weer.. Maar dat heb je jammer genoeg niet in de hand, zeker?
Hey,
Wij trouwen ook op 28 mei! :) Inderdaad HEEL kortbij nu... van mij mag het gaan komen nu! Het enige waar ik me wat zorgen om maak, is het weer.. Maar dat heb je jammer genoeg niet in de hand, zeker?
Hier is het overmorgen zover! Wij maken ons ook wat zorgen om het weer maar hoe dan ook, we zullen er het beste van maken!
Hier nog zeven te gaan! Tgaat idd supersnel! Ik duim mee voor goed weer! Als het al niet gans de dag regent is het ook al goed eh, ;)