Terug naar overzicht
Zijn er hier nog bruidjes die een jurk gekozen hebben van Jesus Peiro? .... Ik ben dit merk nog niet veel tegengekomen, vandaar...
Dus, laat maar komen, Jesus Peiro - bruidjes!
Ik kende het merk niet en ben is gaan neuzen en het zijn echt super mooie trouwkleedjessuper speciaal allemaal
Bijna had ik een jurk van Jesus Peiro. Heel mooi, maar net niet dé jurk. Maar met dat merk kan je niet missen, je zal er zowiezo geweldig uitzien!
Hoi,Ik heb een kleedje van jesus peiro! Was zo weg van dat merk! Nog steeds super tevreden met mijn keuze moet dinsdag gaan voor eerste pas!
Bedankt voor de lieve woorden, Inge en Lien! :)Proficiat met je jurk, Eva! Ja, ik was er ook helemaal weg van. Moet er wel bij vermelden dat ik een jurk van Jesus Peiro heb uit de outlet van La Sposa. Moest ik het in nieuwprijs aangekocht hebben, had ik eerst nog een ezel moeten aanschaffen, vrees ik. ;) Ik heb geluk gehad, denk ik... Ik was naar een bepaalde stijl op zoek, niet zozeer naar een bepaald merk en heb mijn stijl toevallig in dat merk gevonden.
Bedankt voor de lieve woorden, Inge en Lien! :)
Proficiat met je jurk, Eva! Ja, ik was er ook helemaal weg van. Moet er wel bij vermelden dat ik een jurk van Jesus Peiro heb uit de outlet van La Sposa. Moest ik het in nieuwprijs aangekocht hebben, had ik eerst nog een ezel moeten aanschaffen, vrees ik. ;) Ik heb geluk gehad, denk ik... Ik was naar een bepaalde stijl op zoek, niet zozeer naar een bepaald merk en heb mijn stijl toevallig in dat merk gevonden.