Terug naar overzicht
Ik zou dat er niet op zetten. Ik ben zelf vegetariër en laat het altijd weten als ik laat weten dat we gaan. Heb dat nog nooit ergens zien staan, maar ik laat het toch weten zodat ze er rekening mee kunnen houden.
Ik zou dat ook niet vragen hoor! Tenzij mensen waar jullie dit al van weten, dan vraag je dat persoonlijk, maar niet op de uitnodiging. Uiteindelijk kiezen jullie het menu en kan er een uitzondering worden gemaakt waar nodig (is toch meestal waar men van uit gaat). Indien je het expliciet vraagt, lijkt het alsof iedereen kan kiezen wat ze willen eten :-) Want iedereen zal wel 'iets' niet lusten. + als men niet weet wat ze gaan krijgen, vrees ik dat jullie een lijst gaan hebben die niet meer te overzien is op die manier :-)
Ik zet dat er ook niet op.Ik vraag daar naar als er iets is wat ze niet mogen eten het moment dat ze verwittigen of ze komen of niet
bij ons staat dat ook niet op de uitnodiging. Ik ken de vegetariers en voor de rest moeten ze maar eten wat het menu is. Je kan toch nooit voor iedereen goed doen
Wij hadden: "Vegetariër, veganist of allergisch? Laat het ons weten!"Bij ons komen er veel vegetariërs en veganisten, vandaar. We wouden laten merken dat we aan hen denken en rekening met hen houden.
Ik reken erop dat ze het mij laten weten bij het bevestigen als ze "speciale wensen of allergieën" hebben. Ik heb het er niet speciaal op gezet.(Overigens doen wij barbecue, dus mensen weten gelijk ongeveer wat de menu is.)
Wij hadden ook die tip gekregen van de zaal om dat op de uitnodiging te zetten, werd positief onthaald zei hij ...