Terug naar overzicht
Ik heb een vacature voor getuige (gevonden op internet en een beetje aangepast) opgestuurd naar mijn broer. Hij moest dan een sollicitatiebrief naar mij terug sturen. Hij had er iets heel leuks van gemaakt ;-)
Idd een heel leuk ideetje: heb je toevallig nog het briefje?Als je wil mag je hem dan eens doorsturen naar vagochri@hotmail.com
Ik heb "de vraag" gesteld op de achterkant van een puzzel aan mijn 2 getuigen. (Puzzel open gedaan, zelf gemaakt, vraag erachter op geschreven, terug uit elkaar in de doos en puzzel ingepakt).Het helpt wel dat 1 van mijn getuige een dochter heeft die zot van puzzelen is ;). De puzzel wordt dus nog gebruikt.
Ik heb een parker besteld met onze namen en datum. Ingepakt en afgegeven :-) en de vraag gesteld
ik had een pen met katten op ingepakt (mijn getuige is zot op katten), afgegeven als cadeautje en gezegd dat ze het nog ging nodig hebben. Was om haar wat in spanning te houden want had er verder geen uitleg bij gegeven. Iets later het 2de cadeau gegeven. Dat was een chocolade open boek waar dan ook in chocolade de vraag opgeschreven stond.
Ik had een fotopuzzel besteld en als je de puzzel dan maakte kon je gaandeweg achter de vraag komen.
Hey,Allemaal leuke ideetjes. @ Cecile, waar heb je dat chocolade boek gekocht? En heb je daar al dan niet een foto van? Zou je die dan eens willen doorsturen naar vagochri@hotmail.com
@Cecile, kan je ook een foto doorsturen van het chocoladeboek en waar je dit gekocht hebt?davy-charlotte@hotmail.com