Terug naar overzicht
dames,
is er onder jullie misschien iemand dat een ideetje heeft wat we zouden kunnen gebruiken als ringkussen. we hebben 3 kindjes (2 jongens en een meisje) het meisje zal een mini bruidsboeketje dragen maar nu willen we de 2 jongens de ringen laten dragen maar, we willen graag wat anders als een gewoon kussentje.
iemand een ideetje? iets dat makkelijk vast te houden is, op een deftige manier. liefst geen beertjes, want daar zie ik ze al mee beginnen rond zwieren.
Onze ringen hingen aan ballonnen die aan een blokje hout werden vastgemaakt! Ik wou ook geen kussentje!Mijn zoontje heeft de ringen gebracht met de ballonnen. Aan die ballon hing een lintje met onze ringen aan die de diaken heeft afgeknipt en daarna heeft hij de ballon aan ons zoontje gegeven!
Hallo,ons dochtertje zal een stuk schors dragen met daarin mos en een gelijkaardige bloem als in mijn boeket en daarop worden de ringen met koordjes vastgemaakt.Wat ook mogelijk is, is een mooi doosje in hartvorm of een oud kopje met mos of iets anders erin en daarin de ringen.Afh. van jullie thema, heb ik ook al eens gezien bij een "strandthema" huwelijk dat ze heel grote schelpen gebruikt hebben, met in elke schelp een ring bevestigd.Of het ene jongetje draagt de ringen en de andere heeft ene plakkat of T-Shirt met "ring security" erop .. is ook cool :-)Als jullie graag lezen: enkele oude boeken, niet te groot of te zwaar natuurlijk, met een lint errond en daarbovenop de ringen?Ik hoop dat deze ideetjes jullie kunnen verderhelpen?Veel plezier en succes!Herta
wij hebben een boekje gekocht waarin de ringeb zitten. Heel mooi en zeker niet duur
Wij laten de ringen brengen door kerkuiltjes, de ene uil vliegt eerst bij ons zoontje (5 jaar) op zijn arm met de ring aan zijn poot dan vliegt hij terug naar boven direct gevolgd door de andere uil.
Een mooie zelfgemaakte doos, eventueel uit de stof van het kleed en kostuum met daarin de doosjes van de ringen ( anders vind je hem misschien niet meer terug). Gemakkelijk te dragen en de mensen vragen zich af wat er in die ( grote ) doos zit, en daar komt dan een ring uit. Ieder zoontje draagt 1 doos met 1 ring. Zo gaan wij het doen.
wij hebben voor ons 2 zoontjes (9 en 5) 2 kleine boeken gekocht, hierin snijden we een vierkant uit waarin we de ringen leggen . toch een beetje stoerder dan een kussentje :)
hallo, wat ook zeer leuk kan zijn is dat de jongentjes lekker stoer met een auto met afstandsbediening elk de ringen tot bij jullie kunnen brengen. het is natuurlijk ook te zien welk thema jullie hebben. maar bij ons gaat het rond oldtimers en andere voertuigen.