Terug naar overzicht
Het komt dichterbij en het is leuk om te zien dat alles zo wat vorm krijgt. Gisteren mijn kleed nog eens weest passen. Nog een paar kleine aanpassingen en donderdag voor de trouw mag ik er achter gaan, JUIJ! Vandaag ook onze me to you beertjes gehad waar we onze trouwringen aan gaan bevestigen.
Nog een paar knutselwerkjes en wat dingen bespreken met de dj en alles is in orde. Ik hoop tenminste dat ik niets vergeet!
Het komt hier inderdaad dichtbij :). Zelfde datum ;).Morgen de ringen ophalen.Maandag mijn moeder es laten prullen met mijn haar en eventueel make-up.Maandag ook mijn broek laten inkorten (ik moest eerst schoenen hebben voor dat kon gebeuren).Ook nog es bij mijn ouders kijken voor een vogelkooi - annex brievenbus (voor envelopjes). Ze hebben die dingen ooit gebruikt in hun etalage van hun winkel, dus die moeten nog ergens in hun berging steken.Tegen volgende week zondag zou iedereen bevestigd moeten hebben of afgezegd.De 2 dagen daarna iedereen die dat niet gedaan heeft nog snel ambeteren. Van wie ik woensdag 4/6 niks weet, die heeft brute pech dat ze een leuk feestje missen.(Ik moet een week à 10 dagen vooraf het exacte aantal doorgeven aan de zaal.)Mijn moeder is nu overigens al bezig iedereen van familie die ze hoort te polsen en te vragen om mij iets te laten weten.En dan vooral héél véél antwoorden op familie en collega's à la "het is bijna zover, alles in orde?" of "het is bijna zover, nog geen stress?" ;).Ze bedoelen het allemaal zo goed, maar ik hoor de laatste tijd niks anders meer ...Ergens tussendoor moet er ook nog een huwelijksreis gepland worden.De reis op zich ligt vast (3 Griekse eilanden - geboekt via 't reisbureau) maar ik had toch graag nog wat toeristische info gelezen en een beetje een planning gemaakt over wat we allemaal willen zien. Schiet er continu over ...Wij zijn doeners op reis ;). 't Zwembad induiken doen we 's avonds wel :).
Ik heb vandaag nog mijn enveloppendoos gemaakt, morgen komt mijn meter langs die bloemist is voor het bruidsboeket en de bloemen te regelen, volgende week nog afspraak met de dj. Dan nog tafelindeling maken (ze moesten dit weekend allemaal bevestigd hebben of niet en we hebben iedereen al gehoord dus kunnen daar ook mee beginnen) De naamkaartjes schrijven, knutselen voor de tafelindeling. Nog een paar dingen dus. Wij gaan ook een doe-reis doen hoor, enkel de laatste dagen strandvakantie maar zal meer watersporten worden ofzo.
Ik heb vandaag nog mijn enveloppendoos gemaakt, morgen komt mijn meter langs die bloemist is voor het bruidsboeket en de bloemen te regelen, volgende week nog afspraak met de dj. Dan nog tafelindeling maken (ze moesten dit weekend allemaal bevestigd hebben of niet en we hebben iedereen al gehoord dus kunnen daar ook mee beginnen) De naamkaartjes schrijven, knutselen voor de tafelindeling. Nog een paar dingen dus.
Wij gaan ook een doe-reis doen hoor, enkel de laatste dagen strandvakantie maar zal meer watersporten worden ofzo.