Terug naar overzicht
Ik volg mee, ben ook benieuwd.
Een thema kan zowat van alles zijn, één van jullie hobby's... of gewoon ook bv een kleurtje... Zoals ik gisteren zag bij het huwelijk van Silke en JeroenVoorbeeldjes: www.christvilez.be/huwelijken/silkejeroenGreetz,Christ Vilez
Een thema kan zowat van alles zijn, één van jullie hobby's... of gewoon ook bv een kleurtje... Zoals ik gisteren zag bij het huwelijk van Silke en Jeroen
Voorbeeldjes: www.christvilez.be/huwelijken/silkejeroen
Greetz,
Christ Vilez
Wij hebben zowel kleur als thema in onze trouw verwerkt!Onze kleuren zijn roos en paars en ons thema is vespa!Ze krijgen als bedankje een vespa met suikerbonen mee naar huis. Op tafel zullen kleine vespa's staan voor de tafelaanduiding, alsook een grotere model van vespa op tafel naast de gastenboek!En bij het binnenkomen zal aan de deur een echte Vespa staan met de vraag aan onze gasten om er op te gaan zitten voor een foto :-)
Wij hebben zowel kleur als thema in onze trouw verwerkt!
Onze kleuren zijn roos en paars en ons thema is vespa!
Ze krijgen als bedankje een vespa met suikerbonen mee naar huis.
Op tafel zullen kleine vespa's staan voor de tafelaanduiding, alsook een grotere model van vespa op tafel naast de gastenboek!
En bij het binnenkomen zal aan de deur een echte Vespa staan met de vraag aan onze gasten om er op te gaan zitten voor een foto :-)
Wij doen film themamaar je hebt ook vintage, retro, black&white, zon zee strand... enzNeem maar eens een kijkje op pinterest
wij werken met de kleur rose en vlindertjes.
ons thema is goud. De feestzaal op z'n eigen heeft een black & white-inrichting. Dus de extra toets goud zal het zeer sierlijk maken.
@Sofie Hoe pas je zo'n filmthema dan concreet toe? Lijkt me een leuk idee, maar ik zie het niet meteen voor me...Groetjes
Ons thema is 'foto's in het fotohok'... Wij hebben wel al foto's van 4 jaar ver, voor iedere maand één foto. Dus thema was bij ons niet ver te zoeken :-)
Uitnodiging in film thema, tafelnamen worden films.bedankjes in filmsfeer, photo wall met snorren enz ook beetje film thema....heb ook in een trouw programma gezien hartjes van foto/film rolletjes was ook super tof!en voor de ouders en getuigen bedanken met soort oscar/award.je kan er eigenlijk je eigen draai aangeven met jullie favo films.
Wij werken met de kleur rood qua decoratie en accenten en hebben als thema snoepjes.Onze tafels krijgen een snoepnaam en elke gast krijgt een rood zakje met daarin zijn soort snoepje van zijn tafel als bedankje. Er staat naast het dessertbuffet ook nog een grote "candybar" met allerlei soorten snoep voor tijdens het avondfeest.
Wij gaan voor de vintage/retro stijl