Terug naar overzicht
Hallo,
Ik zou normaal trouwen op 13/09/2014.
Maar helaas is ons huwelijk afgeblazen door omstandigheden.:-(
Ik heb een prachtige jurk gekocht bij scarpellini in oostende.
Het is besteld en nog niet aangepast.
Ik moet de jurk kopen omdat ik hem besteld heb.
Indien er nog vrouwen zijn die op zoek zijn naar een elegante jurk aan mindere prijs,laat dan gerust iets weten. Prijs overeen te komen.
Mijn nr 0473602220
sterkte! hopelijk vind je een oplossing voor je kleed.
Wat jammer :-( Prachtige jurk. Ik denk wel dat je iemand zal vinden die interesse heeft x
thnx :-)
Heel jammer! Wat is de maat en de prijs? Je mag anders mailen meersmancloe@gmail.com.Grtjs
Ooh zo jammer! Is een prachtige jurk dus je zal inderdaad wel snel iemand vinden!Nu vind ik eens iemand die op dezelfde dag als mij trouwt dan volgt er zo'n jammer nieuws :( Veel sterkte alvast!
Veel sterkte Lore!Hopelijk schijnt voor u snel terug de zon!
thnx voor de leuke reacties.ik wil nog zeggen dat het kleed standaardmodel is.zelf heb ik een maat 38.Het kleed is nog niet aangepast! ik moet het gewoon afhalen.Er is ook een hoepelrok bij.
Kan je mij mss mailen met meer details qua prijs. Ik ben zeker geintresseerd!sarahleemans@hotmail.comVeel sterkte nog!mvgSarah
Kan je mij mss mailen met meer details qua prijs. Ik ben zeker geintresseerd!
sarahleemans@hotmail.com
Veel sterkte nog!
mvg
Sarah
Mijn kleed is nog steeds te koop voor mensen die interesse hebben.Het kleed is nog nooit gedragen,maat 38 + kanten handschoenen + witte schoenen maat 39 + tiara met parels + hoepelrok.