Terug naar overzicht
Beste Vanessa & ChrisProficiat met de verloving.Als weddingplanner kan ik jullie helpen met de uitwerking van de aankleding van de ceremonie en de styling op de huwelijksdag zelf.Bij interesse neem eens een kijkje op www.allegebeure.be of contacteer mij gerust voor een vrijblijvend kennismakingsgesprek via allegebeure@skynet.be Vriendelijke groet Davy Www.allegebeure.be
Bij het uitrekenen merkten we nogal een hoog kostenplaatje om voor iedereen een stoel te huren. Wij hebben van die klassieke picknicktafelbanken gehuurd en witte hoezen voor erover gemaakt.
Tuin van je feestzaal?
Beste Vanessa & ChrisVan harte gefeliciteerd met jullie verloving.Neem eens een kijkje op onze site www.karinamisplonwedding.be .Organisatie & begeleiding van jullie huwelijksdag zonder stress en aan betaalbare prijs.Een eerste kennismakinggesprek is volledig kosteloos.GroetjesKarinainfo@karinamisplonwedding.be - GSM 0498 84 76 95
alvast bedankt voor jullie info. Momenteel heb ik al iemand die de ceremonie enzo leidt en waar we met vragen bij terecht kunnen. Ik dacht ik zal zelf al eens wat zoeken en gooit het even op het forum.