Terug naar overzicht
Een dikke proficiat genieten jullie nog maar wat van de mooie dingen die jullie hadden gisteren xxx
Dikke proficiat!!
Hier ook een 24 mei-bruidje en net als Silke moet ik beamen dat de dag véél te snel om was...Silke, proficiat en geniet nog maar wat na (dat ga ik ook doen ;-))
Ik had de eer om aanwezig te mogen zijn op jullie grote dag, en het was een fantastische dag, jullie straalden!
Thx Silke voor de leuke comment! Het was ook voor mij héél aangenaam werken met jullie!Voor de geïnteresseerden: een preview van de foto's kan je reeds zien op mijn FB pagina!Greetz,Christ
Thx Silke voor de leuke comment! Het was ook voor mij héél aangenaam werken met jullie!
Voor de geïnteresseerden: een preview van de foto's kan je reeds zien op mijn FB pagina!
Greetz,
Christ
Ik was er ook bij, en het was een heerlijke dag! :-)Dankzij jullie plechtigheid ben ik er nu nog meer van overtuigd om onze plechtigheid ook met het huis van de mens te doen. Het was echt heel mooi en persoonlijkGroetjes!
Ik was er ook bij, en het was een heerlijke dag! :-)Dankzij jullie plechtigheid ben ik er nu nog meer van overtuigd om onze plechtigheid ook met het huis van de mens te doen. Het was echt heel mooi en persoonlijk
Groetjes!