Terug naar overzicht
Als de glazen bij Maekelhoeve niet proper zijn, dan zijn ze nergens proper. Het is de zaal met de beste reputatie in Laakdal en omstreken, en iedereen is altijd vooral over het dessertenbuffet heel erg lovend, veel keuze en erg lekker. Ik hoor over geen enkele andere zaal in de regio zo stoeffen, dus ik denk dat je er niet veel mis mee kan doen, je kan niet beter krijgen denk ik. Met de dinner and dance ga je al een goed idee krijgen van eten en personeel denk ik.
WOW. Ik dacht dat ik al vroeg was om mijn zaal vast te leggen... Wij trouwen ook in de Maekelhoeve en ik kan niets anders dan lof uitspreken over de zaal.De DJ voelt perfect het koppel aan en speelt sfeervolle muziek. Je kan natuurlijk ook je suggesties doorgeven.De zaal is niet super goedkoop, maar biedt wel de beste kwaliteit.Er staat inderdaad personeel achter het buffet en er zijn speciale zaken voor vegetariërs/allergie. Trouwen in de Maekelhoeve zonder dessertenbuffet is NOT done. Daar wordt bij ons in de buurt écht over gesproken. Je krijgt dé helft nog niet eens op. ZALIG! Familie en vrienden kijken nu al naar onze trouw omwille van het dessert. :-) Mijn papa is bakker en gaat zelf de bruidstaart maken (dat vonden ze helemaal oké) Geen idee hoe het hier zit met allergie...De zaalverantwoordelijke staan open om te antwoorden op jouw vragen. Ik denk dat élke trouwzaal voor élk koppel wel een beetje een risico is...Veel succes!
Niet twijfelen! Is top! Alles wat hierboven gezegd is kan ik alleen maar bevestigen. :-)
Oh, ik zie nu pas de datum. Nog meer dan twee jaar, en je maakt je al zorgen over de properheid van de glazen? Niet te veel stressen hoor, dan komt het niet goed... :-) Er is meer in het leven dan propere glazen en dessertenbuffetten! :-)
De zaal is dik in orde daar moet je niet aan twijfelen. GroetjesTimwww.ragazzo.be
Hoi hoi, Wij zijn gaan dinner en dance'en in de Maekelhoeve :) En het was super !Wat een mooie locatie en zaal, echt prachtig!Ik twijfel niet meer, zeker niet na het dessertenbuffet Oh My God ! ik vond het zo geweldig, zo mooi en oh zo lekker onvoorstelbaar. We zijn al op veel feesten geweest en in veel hotels met buffetten, maar dit overtreft alles! Ik ben verkocht dit wordt het :) We hebben ook even gepraat met iemand daar en ze wist ons te vertellen dat al de stoelen nieuw waren en dat was echt prachtig. En ze hebben geïnvesteerd in de akoestiek, ik was ervoor nog nooit geweest dus wist niet wat er mis was, maar ik vind het al geweldig dat ze er werk van maken :)