Terug naar overzicht
Hallo iedereen,
Ik ben nog op zoek naar een kapster die aan huis komt in Oost Vlaanderen, Lokeren.
Op datum 14-08-2014. Ik ging normaal bij mijn huidige kapper gaan maar zou toch liever iemand naar huis laten komen die ervaring heeft met bruidskapsels.
Wie kan me verder helpen?
Alvast bedankt!
Groetjes Nathalie
Wat ik nog wou toevoegen, ik heb geen lang haar . De bedoeling is dat ik een diadeem zal dragen om zo mijn haar toch die extra touch te kunnen geven omdat ik het niet kan opsteken. :-)
Dag Nathalie,Eens horen bij De Client (lochristi). Zij komen aan huis voor huwelijken als je dat vraagt.groetjes,Chantal
Hey Chantal,Dat wist ik niet dat die naar huis komen voor huwelijken, bedankt voor de info! :-)Heb jij al ervaring met de client? groetjes Nathalie
Hey Chantal,
Dat wist ik niet dat die naar huis komen voor huwelijken, bedankt voor de info! :-)
Heb jij al ervaring met de client?
groetjes Nathalie
Nathalie,Ik ga er al een paar jaar ja. En ze hebben make up en kapsel op mijn huwelijksdag gedaan. Ik ben er super tevreden en raadt het iedereen aan! Groetjes,Chantal
Dag Nathalie,Kapster Kim de Bruyne, woont ook in Lokeren en is zowieso kapster aan huis. Heeft toffe ideeën! Woont sinds kort in de Sterrestraat geloof ik.0472 38 30 42 is haar nummer!Groetjes!
Dag Nathalie,
Kapster Kim de Bruyne, woont ook in Lokeren en is zowieso kapster aan huis. Heeft toffe ideeën! Woont sinds kort in de Sterrestraat geloof ik.
0472 38 30 42 is haar nummer!
Groetjes!
Hey Evy,Ah dat wist ik niet, ken haar ook niet van naam. Bedankt voor de info en de nummer!Ben jij zelf al bij haar geweest? Mercikes he :-) Groetjes Nathalie
Hey Evy,
Ah dat wist ik niet, ken haar ook niet van naam. Bedankt voor de info en de nummer!
Ben jij zelf al bij haar geweest?
Mercikes he :-) Groetjes Nathalie
Ja hoor, dat was mijn vaste kapster voor een aantal jaar.. maar ik ben nu verhuisd naar Schilde, en heb hier dan in de buurt iemand moeten zoeken, anders was ik zeker nog bij haar gebleven.. Groetjes!
Ja hoor, dat was mijn vaste kapster voor een aantal jaar.. maar ik ben nu verhuisd naar Schilde, en heb hier dan in de buurt iemand moeten zoeken, anders was ik zeker nog bij haar gebleven..