Terug naar overzicht
Zoek de dichtsbijzijnde mogelijkheid die je aanstaat, en vraag dan eens een offerte bij een taxidienst en kijk of je dat wil/kan betalen. Als je toch een suggestie wil: 'k zou ze 's nachts toch niet langer dan een half uur meer laten rijden, ook al is het met een taxi.
en nu ik het bedenk heb ik nog een probleempje, wat met hun auto, ze aan het hotel laten oppikken met taxi of hun met auto naar feest laten rijden en dan met taxi naar hotel laten voeren
Ja, ik zou hun auto dan aan hotel laten staan en hen laten oppikken dan ook. Anders staan ze daar de dag nadien wel schoon, met hun auto misschien 20 km verder...
oke!! merci voor de tips
Ga je de taxi zelf betalen? Ik ga dit de gasten zelf laten betalen denk ik...
ik denk het wel dat ik ze zelf ga laten betale.tenzij ik iets kan regele me het taxibedrijf en hij een schoon prijske kan maken voor mij :D
Inge, je hebt in hartje Aalter ook hotel Capitole (30 kamers).Je moet maar eens een kijkje nemen op de site!
Google maps is je vriend.Zoek naar:-Hotel Aalter of-B&B Aaltermvg
Eigenlijk vind ik dat gasten dat zelf wel wat kunnen bekijken, als ze van plan zijn om ergens te overnachten. Aalter is naar mijn mening ook de perfecte locatie om overal terug naartoe te geraken...Wij moeten zelf ook nog 45 minuten terug naar huis. 't Is maar of je dat écht vervelend vind. Ik denk dat de meeste mensen daar nu niet zo mee inzitten. Kunnen ze ondertussen nog wat napraten over de trouw :-))
hotel capitole ga ik 10 juni eens gaan bekijken maar hebben maar 2 sterren en ben ik beetje bang voor.
Ik heb zelf tot mijn 16de in Aalter gewoond. Hotel Capitole is nogal verouderd, tenzij die in de laatste jaren vernieuwd zijn? Ik denk dat ze nogal prijzig zijn voor wat je 'maar' hebt. Heeft wel een cinemazaal voor wie de dag nadien een filmpje wil meepikken :-DControleer ook of er geen kermis is op 6 juni (en kies dan misschien een hotelletje was verder gelegen) ! Want dan is er op ieder groot plein kermis en dus misschien geluidsoverlast.
Oeps, neen ben mis! Kermis in juni is enkel aan het station. Niets gezegd :-))
hehe Jolien geen probleem :DIk ga zeker eens piepen bij Capitole en anders zal het verspreidt worden over verschillende B&B's. Hebben nu al ongeveer 15 kamers die we nodig zouden hebben.Heb al zitten denken om samen met de getuigen naar B&B Waeterhoek te gaan. Ook ergens in Aalter en dan tege de rest te zeggen van kijk zelf maar waar je wil slapen maar is ook wat grof denk ik. mijn vriend zegt dat ik dat mij zo niet mag aantrekken maarja :D...
Hey Inge,mijn schoonfamilie is van A'pen en ikzelf van Gent. Voor de dichtste familie van mijn ventje (ttz zijn zus en haar gezin, zijn broer en zijn gezin en zijn vader) hebben we slaapplaats voorzien. In Eeklo hebben we hotel Shamon afgehuurd (8 kamers). De rest moet idd maar zijn plan trekken. Bij de uitnodiging zullen we wel een kaartje bijsteken met aanraders voor hotels want zoals je zegt het ene hotel is het andere niet van kwaliteit. Ik had omtrent dit topic ook veel stress maar de keuze is nu gemaakt is de rust in mijn hoofd is een beetje teruggekeerd :-)Als je toch iedereen samen wilt zul je op een verdere afstand moeten kijken wat op zich ook geen probleem is. Hier in Drongen (aan de autostrade) heb je bijvoorbeeld Van Der Valk. Qua omgeving niet zo een super hotel maar het hotel zelf is wel fantatisch en hun ontbijt zeker! Succes!
ja van der valk had ik ook aan zitten denken en is ongeveer 20 minuutjes van de feestzaal.En dan zat ik al te denken dat het eventueel al wat te ver was. Ik ga gewoon Capitole afwachten denk ik en is het toch dat niet, dan boek ik een B&B voor de getuigen en ons, en laat ik de andere mensen zelf kiezen waar ze willen slapen.
En misschien zijn er wel B&B's die misschien tentjes toelaten voor 1 nacht op het terrein op caravans/mobilhome's. Je kan het maar vragen hé :-)
ik heb gebeld naar capitole voor eens te gaan kijken maar die hadden de melding dat ze gaan sluiten op het einde van het jaar maar hij was super vriendelijk en heeft ons goeie adresjes in de buurt gegeven.