Nu Online
Momenteel zijn er 649 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Ceremonie ter plaatse

26-5-2014 22:26:17
Zijn er nog bruidjes die een ceremonie ter plaatse houden en dus niet in de kerk? Ik vroeg me af hoe jullie dat dan zullen doen na de ceremonie... aangezien je niet zoals in de kerk kunt buitenkomen en alle mensen je zien vertrekken...Hoe doen jullie dit dan praktisch?

joyce
16-8-2014
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 524

eline
14-6-2014
 Meld misbruik27-5-2014 7:49:33

Bij ons krijgt iedereen zijn tafelnummer voor de ceremonie begint. Na de ceremonie wordt elke tafel met muziek afgeroepen en zij knn ons dan proficiat wensen en worden dan aan tafel begeleid

joyce
16-8-2014
 Meld misbruik27-5-2014 8:28:02

maar dan is iedereen bij jou gevraagd voor het avondfeest?? Bij ons zit er nog een receptie van 2 uur tussen..
Van 15u30 tot 16u30 ceremonie, dan een 2 uur durende receptie voor iedereen en daarna blijven de avondgasten en gaan we om 19u de feestzaal binnen... oh al die kleine praktische zaken waar ik wakker over lig.. wordt er gek van!

Karolien
12-6-2015
 Meld misbruik27-5-2014 8:45:26

Wij doen een ceremonie, maar geen diner. Dus wanneer de ceremonie gedaan is, gaan wij (+ ouders) als eerste weg, dan stellen we ons op aan de zaal en daar begroeten we alle gasten, inclusief de mensen die aanwezig waren voor de ceremonie. Dan is er een aperitief en dan begint het dansfeest.

Het enige nadeel is dat er dan geen "haag" gevormd kan worden wanneer wij van de ceremonie weggaan, maar dat kun je gemakkelijk opvangen door aan de stoelen die grenzen aan het gangpad, een zakje met bloemblaadjes of zo te hangen, zodat, als jullie als eerste weggaan, deze mensen toch nog vanalles op jullie kunnen gooien :-)

PETRA
4-10-2014
 Meld misbruik27-5-2014 14:55:41

Hallo,

wat hebben jullie in het gemeentehuis gedaan. Enkel een kort woordje door de schepen en dan ja, ja of hebben jullie ook teksten zelf gelezen. Zo ja, kan ik wat ideetjes krijgen? Alvast erg bedankt. mijn mailadres : petra.dewint@telenet.be

Ann
26-5-2014
 Meld misbruik27-5-2014 16:09:16

Wij hebben aanstaande vrijdag ons trouwfeest en onze alternatieve ceremonie onder begeleiding van het Huis van de mens. De gasten worden om 15u verwacht zodat iedereen rustig kan plaats nemen en we om 15u15 kunnen starten tot 16u00. Wij eindigen onze ceremonie met een wensmoment door iedereen wensen op een kaartje te laten schrijven. Daarna geven ze de wens aan ons (in een mandje) en in ruil krijgen ze dan een ballon die we allemaal samen de lucht zullen inlaten als afsluiter. Vervolgens start de receptie. Bij ons blijft iedereen voor de hele dag (op 4 personen na).

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...