Nu Online
Momenteel zijn er 684 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

kanon en vergunning schieting

27-5-2014 10:44:47
Hey bruidjes,

na lang twijfelen hebben we dan toch maar beslist om een schieting te doen voor ons huwelijk. En dan begint het praktische van gans t gebeuren he...
Waar moet je zijn voor zo'n kanon en poeder? En welke vergunningen moet je daar allemaal voor hebben? Moet je die aanvragen bij de politie?

Marijke
18-10-2014
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 860

Jessie
13-9-2014
 Meld misbruik27-5-2014 13:28:45

hallo,

Wij hebben dit net in orde gebracht. kanon moet tegenwoordig een gaskanon zijn en niet meer met poeder. Aan poeder geraak je ook niet meer.

Je moet dit aanvragen bij het gemeentehuis en dan krijg je een papier mee en dan is daar alles voor in orde. En op het gemeentehuis kunnen ze je daar allemaal wel mee verder helpen normaal.

Stefanie
31-5-2014
 Meld misbruik27-5-2014 19:04:50

wij hebben vorige vrijdag onze schieting en broekverbranding gehouden. Van de gemeente moest het een gaskanon zijn en dit kan je gemakkelijk vinden bij witloofboeren. Maar een vriend van ons had een kanon op poeder en dat hebben we ook gebruikt. Dat poeder geraak je soms nog aan bij een apotheker, maar niet overal. Zorg bij het schieten dat je je vergunning bij hebt met de toelating van het gemeentehuis.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...