Terug naar overzicht
Ik trouw ook volgend jaar in juni (20/06), maar ga toch mijn trouwkleed reeds kiezen hoor... geeft mezelf een geruster gevoel.Als je echt je droomjurk gevonden hebt, zou ik niet twijfelen...
ik trouw op 06/06/2015 en heb ook al mijn trouwkleed besteld.Ik heb bewust ook maar 1 winkel gedaan want ik ken mijn eige en weet dat ik in elke winkel mijn droomkleed zou tegenkomen en zou op den duur niet meer kunnen kiezen
ik trouw in augustus dit jaar en heb mijn kleed vorig jaar in juni al gekocht. Als je echt een goed gevoel hebt bij de jurk zou ik zeker niet wachten met kopen. Wat als je dan geen jurk meer vind die jou hetzelfde gevoel geeft als deze? Als het je droomjurk is zou ik ook niet twijfelen ;-)
Ik trouw 15/05/2015 en heb begin april mijn kleed besteld! Was ook niet de bedoeling, was gewoon al eens gaan kijken of de winkel die ik in gedachte had meeviel van keuze! Maar toen ik dat aanhad had ik het gevoel van dit is het! Ik durfde niet het risico nemen om te wachten op nieuwe collectie en heb het ineens besteld!Ik ga in oktober dan niet meer kijken naar de nieuwe collectie zo weet ik niet wat ik eventueel mis ;-)
Als je nu al bij een jurk hebt: "Ja dit is hem!" dan zou ik niet wachten.Heb je eerder zoiets van, hmm ja wel mooi, maar;.. dan zou ik wachten.Het hangt er ook een beetje vanaf denk ik als je eerder een klassieke jurk zoekt of iets specialers, klassieke jurken zullen er bij de volgende collectie ook gewoon weer bijzitten, gelijkaardig aan die van deze collectie :)
Ik weet niet of dit kan in de winkel maar ik heb het zo gedaan: mooi kleed gekozen uit collectie 2013 (stof werd dan opzij gelegd) en dan met nieuwe collectie terug gaan kijken. Toen vond ik een kleed dat net iets mooier was en heb dat dan besteld en werd de bestelling voor het kleed van 2013 kosteloos geannuleerd.
Ik vond ook een kleed uit collectie 2013 prachtig, heb die gepast maar de stof was niet helemaal mijn ding. Hetzelfde kleed zat ook in collectie 2014, maar in andere stof en met een aantal veranderingen in model. Vond ik nóg mooier!Maar ik ga niet zitten wachten op 2015 om dan misschien plots niet meer mijn gedacht te vinden. Dus als je al een prachtig kleed gevonden hebt: gewoon doen!Er zijn nog genoeg andere dingen die je de maanden voor je trouw kan regelen (dat is mijn excuus :-D )