Terug naar overzicht
uitnodigingen?
Bloemen?
Bedankjes?
Was ik idd vergeten te vermelden :)Uitnodigingen zijn in de maak :)Bloemen worden geregeld door mn vriend (moet pas in september gaan)En bedankjes hebben we al :)Mercikes :)
Eventueel notaris?
Make up?Enveloppendoos?Dagplanning / draaiboek?
Bruidskaars?
Lijstje van genodigden? Altijd handig dat je op voorhand al alle adressen hebt.
Hey,Wij trouwen dezelfde datum.. ;-)Nu begint het al wat te korten hé? ;-)Dingen die je misschien nog zou kunnen regelen:Vervoer?Uitnodigingen?Bloemen?Decoratie?Gastenlijst?Adressenlijst al eens nakijken?Menu al eens bekijken?Huwelijksreis?Veel succes nog met je verdere planning. Het kort af.. ;-)
Ringkussentje, bedankje voor de getuigen, nummer voor openingsdans, intredelied voor in de feestzaal, bruidswagen, wit lint voor aan de wagen, schoenen, ...
Dank je allemaal :)Ben mijn to do lijstje aan het bijvullen :) :)@stephanie: Het begint inderdaad te korten!! Nog 143 dagen, & ik ben beginnen aftellen rond de 460 :) Spannend hé; eens de grote verlofperiode voorbij is, zal het er vlug zijn. Leuk om een bruidje te horen die op dezelfde dag trouwt :)Hopen op een mooie herfstdag :) :)
Wij trouwen een maandje eerder en bij ons is on orde:- thema- kleed (1e pas in augustus) en schoenen+ juwelen- bruidskindjes + hun kleding + accessoires - kostuum en schoenen- aangifte gemeente- vervoer is onze eigen wagen- afspraak proefkapsel en make up- openingsdans + afspraak danslessen- uitnodigingen zijn ze aan het drukken- idee tafelindeling - bedankjes (nog 1 onderdeel ervan te kopen)- gastenboek- enveloppedoos- menu- menukaarten- ringen (hebben we reeds bij ons)- gastenlijst- huwelijksreis- fotograaf- dj-dagindeling is zo goed als bepaald, enkel nog afwachten hoe lang de make up en kapsel duurt- receptie + hapjes