TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Emmy
4-7-2014
|
27-5-2014 20:40:01
Dat ziet er heel goed uit, is heel leuk geformuleerd!
|
|
Margot
4-10-2014
|
27-5-2014 22:44:03
Ik twijfel ook of ik zo'n zinnetje als "wit is voor de bruid" op de uitnodiging zou zetten... Ook al ken ik mijn gasten allemaal, ik verschiet van niks meer (heb ooit eens iemand gekend die in het wit op een trouwfeest is gepasseerd en ze was niet de bruid :s) Sowieso wordt er bij ons vermeld bij de receptie tenue de ville (geen jeans), bij avondfeest zal er staan : avondkledij.
Heb je er zelf geen moeite mee om te vragen aan de dames om geen wit te dragen?
groetjes !
|
|
Sabrina
20-9-2014
|
28-5-2014 8:34:45
Is de datum waarop ze hun aanwezigheid moeten laten weten niet erg laat? Ik heb zelf een maand op voorhand gezet, zodat ik zelf nog voldoende de tijd heb om zelf nog mensen op te bellen als ze niets laten weten.
|
|
fenna
18-10-2014
|
28-5-2014 9:08:12
@margot: nee kvind da zeker nie erg om te vermelden dat de dames niet in het wit mogen gaan. Zoals je zegt, sommigen zouden daar niet bij stilstaan, maar ik vind dat wit die dag bestemd is voor de bruid :) Als je dat ook wilt dan zou ik er zeker niet met inzitten om dat te vermelden. :) het is onze dag ;)
@sabrina: ja vond dat inderdaad moeilijk om die datum te kiezen.. :S maar de uitnodigingen worden begin augustus verstuurd. Anders mss tijd geven tot ergens rond 20 september? Das dan n maand n half na het ontvangen van de uitnodiging....?
|
|
Marieke
18-4-2015
|
28-5-2014 10:57:34
Pietluttige opmerking: op het einde is het "onthoud" met enkel een 'd'; de meervoudsvorm op -t wordt eigenlijk niet meer gebruikt (cf. "dames, loop door" of "kinderen, pas op")
|
|
Jolien
15-5-2015
|
28-5-2014 11:21:59
Heel leuk geformuleerd !
|
|
abra
|
|
|
Elien
1-5-2015
|
31-5-2014 18:01:05
Hey Fenna
Ik heb het eens aan m'n vriend gevraagd (kent veel van spelling) en hij zegt ook dat die onthoudt zonder de t moet. Je kan het zien als gebiedende wijs. Dus das dan zonder de t. Ik vind het trouwens goed dat je dat op je uitnodiging zet (zou dat zelf ook willen doen). Ik zou het echt niet kunnen verdragen mocht er daar iemand toekomen met een wit kleedje aan (heb er overlaatst gezien bij een vriendin op foto's). Dus gelijk heb je!
x
|
|
Jolien
15-5-2015
|
31-5-2014 18:26:55
Idd. Altijd vervangen door werkwoord smurfen! Nooit meer een dt fout :-D
|
|
|
|
Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart.
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Toffe kaarten, die hartjes raken
in Herentals |
Originele trouwkaarten van CartaRosa
in Brasschaat |
Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires
in torhout |
|