Nu Online
Momenteel zijn er 645 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bedankjes

28-5-2014 10:06:42
Wij zijn erover aan het nadenken om geen bedankjes te geven. We vragen 300 personen, dus het zou nogal een werk en een kost bij zijn. Daarnaast vinden we dat ook niet per sé nodig. We hebben dat ook niet gemist bij andere trouwfeesten. Achteraf is wel het plan om nog een kaartje te sturen naar iedereen met een foto en leuke, persoonlijke boodschap.

Wat denken jullie?

Marthe
20-9-2014
Meld misbruik

Reacties: 10 | Gelezen: 957

Cindy
21-6-2014
 Meld misbruik28-5-2014 10:28:39

idd, da is een vrije keuze.
als jullie geen presentjes geven zou ik idd wel opteren om nadien iedereen een bedank foto te sturen :D

Marijke
7-6-2014
 Meld misbruik28-5-2014 10:45:25

Hey,
Ons feest is redelijk beperkt qua aantal (50 man op het feest zelf), maar ook wij hebben ervoor gekozen om geen bedankjes te geven.

Wij hebben het eten al heel goed gehouden (met 2 keer een lekker buffet en groot dessertbuffet).

Daarnaast hebben we voor de kinderen redelijk wat animatie voorzien. We vonden het dan ook niet nodig om de mensen nog eens een cadeautje te geven bij het buiten gaan.

Ik denk ook niet dat veel mensen dat tegenwoordig verwachten. Het gaat er nog altijd om dat iedereen zich amuseert en lekker eet, en dat zal wel het geval zijn. ;)

Jouw idee van dat kaartje met die foto is wel goed gevonden. :)

sanne
6-9-2014
 Meld misbruik28-5-2014 11:01:18

Wij doen het wel, maar dat omdat wij dat zelf leuk vonden!

Ik ben ook al op bruiloften geweest waar ze niet aanwezig waren en ik heb het ook niet gemist! Zolang er maar een dikke mondelinge hartelijke dankjewel komt, gaat niemand daar over vallen! :)

Lieselot
14-3-2015
 Meld misbruik28-5-2014 11:08:56

We doen het ook omdat we het zelf fantastisch vinden. Wij hebben ongeveer 300 (receptiegasten inclusief) genodigden en mijn mama heeft dus 300 potjes zelfgemaakte confituur gemaakt. Telkens met fruit van het seizoen. We hebben er een labeltje aangehangen met "spread the love", onze namen en datum. We stallen ze uit in een oude -witgeschilderde- kast. Al die kleine potjes met kleurige dekseltjes zien er zeer leuk uit en mijn mama is super trots dat ze ook deel uit maakt van de voorbereidingen! :)

Sjoeke
3-7-2015
 Meld misbruik28-5-2014 11:19:26

Ik ben ook van mening dat je zelf moet doen waar je je goed bij voelt...

Uiteindelijk krijgen ze ook nog een bedankje, maar dan achteraf.

En een mondelinge 'dank-u-wel' geeft soms een beter gevoel!

Emmy
4-7-2014
 Meld misbruik28-5-2014 12:37:44

Wij geven ook geen bedankjes, achteraf wel een foto.

Mieke
4-7-2014
 Meld misbruik28-5-2014 13:08:32

Wij ook een foto met bedankt achteraf.
Tenslotte krijgt iedereen ook eten als bedanking, toch? ;-)

Sabrina
20-9-2014
 Meld misbruik28-5-2014 15:32:48

Ons thema is vlinder en tafelindeling doen we adhv verschillende soorten snoepjes.
De gasten krijgen elk een stevig doorzichtig zakje met dat soort snoep in waar ze zitten. Bovenaan steken we nog een houten knijpertje van een vlinder met daarop hun naam geschreven.

Kiekske
14-6-2014
 Meld misbruik28-5-2014 17:27:39

Hier geen bedankjes, maar wel het plan om nadien iedereen die erbij was een foto te sturen.

daphné
3-5-2014
 Meld misbruik28-5-2014 21:05:56

Wij hebben geen bedankjes gegeven. Wij vertrekken in september op huwelijksreis en zullen dan een collage doen met een foto van de reis en van ons huwelijk. En dat naar iedereen zenden.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...