Terug naar overzicht
https://www.facebook.com/deckxke/media_set?set=a.102032...
Leuke foto's, supermooie jurk en ben eigenlijk helemaal weg van die deuren.... Ik trouw niet buiten, maar probeer er een ander soort van concept mee te bedenken om ze eventueel toch te kunnen gebruiken....
Hoeveel vraag je voor de mr & mrs en de 'two families become one today' kader?
Oei had het niet gezien.. Ik hou je zeker op de hoogte! ;)
Hoeveel vraag je voor de 2 families become one kade en die wand? Is echt tof gedaan..
Hoeveel voor de mr en mrs bordjes? En de 2 families become one kader? Hoeveeel voor de fotoprops? Wat zijn de afmetingen van de rode loper en hoeveel vraag je ervoor? Van waar ben je?
Wat zijn de afmetingen van de wand?
Kader van 2 families become 1. Vind ik super tof. Is ie al verkocht? Zo ja, kan je me dan vertellen waar je hem gekocht hebt aub? :)
Hey, ik vind alles super :) Wij doen een ook een ceremonie buiten. Zou je mij de prijzen willen doorsturen en van waar ben je? Isabelle_3101@hotmail.com
Hallo! Ik zou die wand wel willen maken in onze themakleuren, vind het een superidee! Maar hoe heb jij dat getransporteerd? Of heb je dat ter plaatse behangen?
Hey, heb je een priveberichtje gestuurd ivm de wand, laat je iets weten op volgende e-mail? Ellenmeersman@live.be graag de prijs en waar op te halen? Grtjes x
Hallo halloik zet even alle prijzen op een rijtjemandje: 10props: 20deuren: 70loper:30wand: 100kader:45MR MRS bordjes: 5groetjes Tamara(door communiekant kan het zijn dat je vandaag geen reactie meer krijgt)
Mails via Facebook zie ik sneller. Misschien kunnen jullie me daar mailen. Er is idd héél véél reactie op het hele thema. Het was dan ook meer dan geslaagd. hahaha
Heb je een bericht verstuurd maar zal in overige komen te staan op facebook ;)
hey, die fotobooth die je gemaakt hebt, mag ik eens vragen in welk materiaal je dit maakte ? Zijn die mdf platen ? Kei-leuk idee echt knap. Staat hij nog te koop ?