Nu Online
Momenteel zijn er 647 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Make-up vrijgezellen-fotoshoot.

28-5-2014 13:10:24
Dag allemaal,
niet alleen ik, maar ook een van mijn beste vriendinnen trouwt deze zomer.

We hebben voor de vrijgezellendag een 'sex and the city' dag georganiseerd.
We gaan ook een fotoshoot doen, nu zoeken we enkel nog iemand die onze make-up hiervoor kan verzorgen.
we zijn met een 10-tal personen, dus 1 persoon is wat weinig om de make-up te doen denken we, omdat we dan veel tijd verliezen.

Nu vind ik enkel maar workshops make-up op internet om zelf te doen, maar wij zoeken dus iemand die dat voor ons doet.

Iemand een idee waar ik kan zoeken? Regio Limburg (Genk, Hasselt)

sanne
6-9-2014
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 741

Chantal
3-5-2014
 Meld misbruik28-5-2014 13:14:03

een school aanspreken? Richting verzorging en dergelijke?

kelly
17-5-2014
 Meld misbruik28-5-2014 14:11:29

hey
kijk eens op le visage in hasselt! grts

Sandra
6-6-2014
 Meld misbruik28-5-2014 17:14:07

Hey. Ik kan je Stephanie Vanherck (Tongeren) aanraden!
Zij heeft de make-up bij ons thuis gedaan voor mij en nog 10 vriendinnen met de vrijgezellen. Het was echt super gezellig! En hiermee hebben we zeker niet te veel tijd verloren. De andere dronken een glaasje bubbels terwijl :-)
Bij interesse, kan je haar via facebook contacteren of stuur ik je haar nummer prive door.

Tanja
14-8-2014
 Meld misbruik29-5-2014 22:12:43

Ik had ook zo'n vrijgezelle! Super tof! Bij mij hebben ze ook een school aangesproken. Die meisjes hebben dat super goed gedaan!
Groetjes
Tanja

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...