Terug naar overzicht
Ja, wij hadden ook niets voorbereid. De schepen die ons getrouwd heeft, had wel goed zijn best gedaan. Die had muziek en gedichtjes uitgekozen, en vertelde korte verhaaltjes en mopjes tussendoor. Een ceremonie op zich! Ik heb saaiere wettelijke huwelijken gezien dan het onze... :-) We waren er echt heel blij mee!Gewoon basic is ook ok.
Wij trouwen ook enkel voor de wet en dat is genoeg voor ons :-)
Ik moet zeggen dat wij vorig jaar voor de wet getrouwd zijn en achteraf gezien is dat misschien té eenvoudig geweest. Trouwen, hup, taartjes en voila...Maar voor ons was dat meer een formaliteit en het echte feest vindt volgend jaar dan wel plaats, met kerk, feestzaal, kleed, enz.Mijn schoonzus had dan op haar 'echte' trouw wel enkel stadhuis en ik vond het op die moment wel jammer dat er niets in zat. In nog geen 10 minuutjes was de klus geklaard. Maar in de totaliteit van het feest vergeet je dat stadhuis snel!
Wij trouwen ook enkel voor de wet & hebben geen aparte ceremonie voorzien... :-)
Hey,wij trouwen ook gewoon voor de wet en er is ook niets anders voorzien. En zou het niet anders willen want zou ni weten hoe ik aan die speciale geloften moet beginnen
Je moet het doen zoals jullie het goed vinden en je goed bij voelen.hier algemeen een kleinschalig feest. We trouwen ook enkel voor de wet, die plechtigheid is wel in een mooi kasteel van de gemeente en we geven wel mooie ringen aan elkaar, maar verder niets speciaals
Wij gaan ook enkel voor de wet trouwen, geen ceremonie. Basic kan ook leuk zijn. Jullie zijn dus niet zo uitzonderlijk 😉Groetjes Melissa
Wij hebben het ook heel basic gehouden.Geen speciale teksten, speeches, muziek...Den burgemeester mocht zijn goesting doen :-)Het enige wat we hadden was : ook ringen vor de kindjes en daar hebben we wat mee "gescoord". Verder vonden we het allebei perfect.:-)
Wij trouwen ook enkel voor de wet. Het enige wat we doen, is wat muziek voorzien en we hebben ook onze getuigen gevraagd om iets kleins voor te lezen, iets ludieks. Voor de anderen die ook enkel voor de wet trouwen: wordt er dan iets gezegd tijdens het uitwisselen van de ringen?
wij trouwen ook alleen voor de wet. Ik wilde toch wel een 2 tot 3 tekstjes laten leen door mijn kinderen of door de getuigen. Ik ben ook wel benieuwd over dat iets zeggen bij het uitwisselen van de ringen.Ik volg dus nog even