Terug naar overzicht
Wij hebben een ceremonie met huis van de mens. Je hebt zelf enorm veel inbreng (eigenlijk bijna alles ), en door de afspraken (stuk of 4) leren ze je beter kennen als koppel. Het gaat tot nu toe super goed dus vind ik het echt een aanrader!
Hallo, wij werken met huis van de mens en moeten zeggen dat het tot nu toe super goed meevalt. Hoewel dat het huis van de mens enorm veel hulp biedt bij het opstellen van de ceremonie heb je echt het gevoel dat je het zelf doet. In de goeie zin dan wel. En hoewel wij eerst dachten... wanneer gaat dit vorm krijgen... ging dit eigenlijk heel vlotjes met hun hulp. Wij werken samen met Tamara in Halle en ik heb er echt enkel goeds over te zeggen. Als het zo verder gaat tijdens de ceremonie dan verliep alles perfect.Ik denk dat je vooral moet voelen of je een klik voelt bij het eerste contact. Dat was bij ons het geval. Hopelijk kunnen jullie de keuze maken die het best bij jullie past.Grz
Wij werken ook samen met huis van de mens. Nog maar een 1e afspraak gehad, maar hebben er alle vertrouwen in.