Terug naar overzicht
wij nemen waarschijnlijk levels van avicci
Wij ook levels van avicci
Wij hadden happy van Pharell Williams :-)
Omdat onze jongste dochter met de serviette wilde zwaaien, hebben we voor haar Lac du Connemara genomen.Ik vind Happy wel leuk!
wij nemen voor de intrede marco borsato met zoals je bent dat vonden wij heel toepasselijk!
everything van pitbull en ne yo
Hier ook levels van avicii! Connemarra gebruiken we bij de opening van het dessertenbuffet :-)
Waar hou je zelf zoal van? Rock? Dance? Oldies?
Beetje van alles, maar willen een intrede die boenk erop zit da iedereen zin heeft om te feesten, maar niet eentonig van liedje
AC/DC are you ready
Ta fete stromae
ik had t verkeerd gelezen, verschil tussen belgië nederland hihi. Wij hebben marco borsato bij intrede voor de ceremonie. we hebben bij de zaal geen intrede alleen de openingsdans
HejIk trouw binnen 23 dagen om precies te zijn. Ik ben nog op zoek naar een intredelied op het feest maar hoe zit het dan? Dat intredelied wordt gespeeld wij komen binnen en dan? Ik zit daar een beetje mee in mijn maag.
Hej
Ik trouw binnen 23 dagen om precies te zijn. Ik ben nog op zoek naar een intredelied op het feest maar hoe zit het dan? Dat intredelied wordt gespeeld wij komen binnen en dan? Ik zit daar een beetje mee in mijn maag.
ik kies voor christoff met sweet caroline... ik hoop dat ze dan al op de stoelen gaan staan met hun servietten ;-)