Terug naar overzicht
heb mijn enveloppedoos van action gehaald :) en dan 2 kei leuke fotoboeken als gastenboek gebruikt van ava :)
Ik heb een enveloppendoos van AVA en als gastenboek heb ik een vierkantig scrapbook van Hema gekocht. Daarop heb ik op de voorkant onze foto van de uitnodiging gekleefd en aan de achterkant de achterkant van onze uitnodiging.
ava, of op internet vind je er ook wel heel wat. weet je zelf wat je zoekt?
Gisteren ook opzoek geweest naar een gastenboek in leuven. Wat was dat moeilijk seg! Gaan zien in de Club, fnac, boekenvoordeel, standaard boekhandel, hema, optima,... nergens te vinden. Uiteindelijk door gereden naar den ava en daar dan toch eentje gevonden naar onze goesting. Een mooi vierkantig model, gebroken wit, met een lint aanom dicht te binden, de verharde kaft heeft het profiel van boomblaadjes.Als enveloppendoos hebben wij een boerderij huis gevonden in een speelgoedzaak. Gleuf in het dak gemaakt, onze namen en datum erop gezet en een mooi wit lint rond gestrikt. Lijkt onnozel, maar echt heel tof gedaan! :-)
Ik heb mijn gastenboek zelf gemaakt via foto.com (fotoboeken)Je plaatst er op die manier in wat je zelf wil, tekst, foto's, pictures, ...Wij hebben onze uitnodiging, menukaart, save the date kaartje er ook in laten printen. Als je wil stuur ik eens een foto doorSucces met de zoektocht
wij hadden Jenga blokjes als gastenboek, en een zelfgemaakte boot voor de enveloppen
Hallo, je kan ook vele ideetjes opdoen op pinterest(.com)grz
Hier bierviltjes als gastenboek(overgekocht van ander bruidje via dit forum- zie feestviltjes.be) en antiek ogende vogelkooi als enveloppedoos (gevonden op een tuinbeurs)
Wij gaan een wijnkistje gebruiken. We hebben het wijnkistje versierd met Chinese kranten (met dat we deze zomer naar China gaan).