Terug naar overzicht
wij nemen de nieuwe kleine flesjes van duvel (18cl) en kleven er onze eigen etiketten op. Hangt er vanaf wat je zou willen he. iets persoonlijks, zelf gemaakt of foto, tekst,....?
Hier ook een trappistenbier met ons eigen etiket, en we hebben een flessenopener laten maken met daarop bedankt, onze namen en huwelijksdata
Je moet eens kijken op www.bedankjes.nl daar vind je ook van alles en hele goede service
Wij hadden winkelkarmuntjes en gepersonaliseerde flesjes La Chouffe.
Wij hebben een candy-buffet :-)
Hallo,Lentl en Shana, Waar hebben jullie de gepersonaliseerde bierlabels laten maken? Was dat met een foto op?
je kan ook gepersonaliseerde m&m's laten maken zie http://www.mymms.be/nl/ speciaal voor huwelijk met foto...maar ik vind dit nogal duur in vergelijking met andere bedankjes...wel mooi!
Charlotte,gewoon foto genomen, juist formaat van gemaakt, foto bewerkt, namen en onze data op geplaatst. Deze 4 x op een word document gezet en afgedrukt. Uitgeknipt en op de bierflesjes geplakt, ze zijn sinds gisteren allemaal klaar. Als je wil stuur ik eens een foto door. Ik heb ook theezakjes, op het papier onze foto geplakt. een glazen pot en is een heel mooi zichtsucces
Ik heb magneten laten maken de grote van visitekaartje , met ons foto op
Deborah, dit kan je misschien verder helpenhttp://www.party-gifts.nl/thema.asp?intThema=5 gr
Ik denk dat wij gewoon stickers gaan laten maken en deze op de flesjes gaan kleven. De echter bier labels waren een stuk duurder.
Wij hebben onze bedankjes ook laten maken op www.bedankjes.nl ; heel goede service en snelle levering. Wij hebben flessenopeners laten maken, past zowel voor de vrouwelijke als mannelijke gasten, is iets wat ze later nog zullen gebruiken ook. Hebben er laten maken met de tekst "bedankt, onze namen en onze datum".
Lentl, je mag mij gerust eens een foto doorsturen...wij zijn hier ook mee bezig, maar heb prijs gevraagd om dat te laten maken (stickers)...zou natuurlijk wel goedkoper zijn als we het zelf kunnen doen. Nu vraag ik mij af: doe je dat dan gewoon met Pritt lijm? en zie het oorspronkelijke etiket er niet door? Mijn e-mail adres is charlottecastelein1@hotmail.com Alvast bedankt!
hey alvast bedankt voor de reactie's,kben nog volop opzoek :-)