Terug naar overzicht
Ik vindt op de site light in the box hele leuke bedankjes terug maar heb wat schrik daar iets te bestellen.
Heeft iemand hier ervaring mee? Gaat dit allemaal goed, qua betaling en verzending en zo? Zijn er nog bijkomende kosten uiteindelijk?
Ik hoop dat iemand mij wat meer info kan geven?
Bedankt alvast!
Light in the box is een Chinese site, dus je moet rekening houden met douanekosten als je bestelt boven een bepaald bedrag (ik denk 25 euro, ben niet zeker) en je moet lang wachten. Ik heb er ooit iets besteld, maar nooit ontvangen. Enkel na heel veel klagen heb ik mijn geld teruggekregen. Maar mijn pakje heb ik nooit ontvangen...
Douane moet je betalen, maar ik had mijn pakje binnen 2 weken.
Ik heb het niet gedurfd en ga onze bedankjes via een andere site bestellen...
Oei , ik denk dat ik het ook beter niet via die site zal doen... Zal nog eens verder kijken want het zijn enkel de bedankjes voor onze receptie gasten ( de avondgasten kunnen gebruik maken van onze flitspaal :-) )Bedankt voor jullie info he!
Oei , ik denk dat ik het ook beter niet via die site zal doen... Zal nog eens verder kijken want het zijn enkel de bedankjes voor onze receptie gasten ( de avondgasten kunnen gebruik maken van onze flitspaal :-) )
Bedankt voor jullie info he!
Ik heb net een bestelling gedaan bij light in the box en ben hier heel tevreden van. Waar je wel rekening mee moet houden zijn de douanekosten en dat je de website van dhl in het oog moet houden. Als je pakje in Brussel is aangekomen moet je bellen naar DHL om de douanekosten te betalen en om de leveringsdag af te spreken.
Beste Nathalie,Een aanrader als bedanking is de feestflitser.De feestflitser neemt met 1 druk op de knop een aantal leuke foto's van jullie gasten en enkele seconden later rolt er een bedankingskaartje uit de feestflitser zodat jullie gasten deze direct kunnen meenemen.Nadien krijgen jullie al de foto's digitaal.www.feestflitser.be Nog veel succes met jullie verdere voorbereidingen.GroetjesKarinainfo@karinamisplonwedding.be0498 84 76 95
Beste Karina,Ik had dit al even vermeld in mijn berichtje op deze pagina, maar we hebben reeds een flitspaal die er zal staan. Dit is voor de avondgasten als verrassing, de gasten van onze receptie zouden we iets anders willen geven ( dit omdat we niet willen dat de avondgasten onze verrassing al zouden ontdekken).Toch bedankt voor de infoGroeten Nathalie
Beste Karina,
Ik had dit al even vermeld in mijn berichtje op deze pagina, maar we hebben reeds een flitspaal die er zal staan. Dit is voor de avondgasten als verrassing, de gasten van onze receptie zouden we iets anders willen geven ( dit omdat we niet willen dat de avondgasten onze verrassing al zouden ontdekken).
Toch bedankt voor de info
Groeten Nathalie
wij hebben de onze besteld op Etsy, gelijkaardig aan Light in the box, super content van de levering en de kwaliteit !